//
کدخبر: ۲۹۴۳۷۹ //

بابایی: شرایط ما در پایین جدول اصلاً خوب نیست/ از اینکه سه گل به سپاهان زدم، خوشحالم

پیمان بابایی مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: خوشحالم که سه گل به سپاهان زدم، ولی دوست داشتم این گل‌ها را بدون پنالتی بزنم.

بابایی:  شرایط ما در پایین جدول اصلاً خوب نیست/ از اینکه سه گل به سپاهان زدم، خوشحالم

پیمان بابایی  درباره تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: با توجه به شرایطی که در جدول داریم، هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و در دیدار برابر سپاهان هم فقط به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کردیم. در طول بازی موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و باید برنده از زمین بیرون می‌آمدیم. با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم باید بگویم که تیم ما مستحق برد بود، ولی متأسفانه به حق‌مان نرسیدیم. در واقع این تساوی برای ما ناراحت‌کننده بود.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با اشاره به سه گلی که در این بازی به ثمر رساند، اظهار داشت: قبل از این بازی مصدومیتی از ناحیه همسترینگ داشتم و البته در دقیقه پنج هم مصدوم شدم، ولی در زمین ماندم. از اینکه سه گل به سپاهان زدم، خوشحالم ولی این زحمت بچه‌ها بود. در ضمن دوست داشتم این گل‌ها بدون ضربه پنالتی باشد. با این حال موضوع مهم این بود که سه امتیاز را بگیریم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.

بابایی راجع به اینکه خیلی‌ها ماشین‌سازی را گزینه اول سقوط به لیگ دسته اول می‌دانند، خاطرنشان کرد: نتایج اخیرمان باعث شده است تا چنین ذهنیتی ایجاد شود و متأسفانه شرایط ما در پایین جدول اصلاً خوب نیست. ما باید رفته رفته این نتایج را جبران کنیم، چون هر چقدر از بازی‌ها می‌گذرد کارمان سخت‌تر خواهد شد.

مهاجم ماشین‌سازی که فصل گذشته در لیگ آذربایجان بازی می‌کرد، درباره اینکه حضور در تیم قعرنشین جدول برایش آزاردهنده نیست، تصریح کرد: همه می‌دانند من چه شرایطی داشتم. بعد از اتمام فصل گذشته چند پیشنهاد از آذربایجان و ایران داشتم، ولی نمی‌توانستم بدون رضایت باشگاه ماشین‌سازی جدا شوم. حالا هم 10 هفته از لیگ برتر گذشته و به این چیزها فکر نمی‌کنم. تلاش من این است که فصل خوبی را پشت سر بگذارم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۳۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان