//
کدخبر: ۲۹۴۳۵۷ //

رئال مادرید- بارسلونا و یک وجه اشتراک نگران کننده

یک وجه اشتراک بین دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا و کاپیتان هایشان وجود دارد.

رئال مادرید- بارسلونا و یک وجه اشتراک نگران کننده
به گزارش فرتاک نیوز،

مسئله تمدید قرارداد کاپیتان های رئال مادرید و بارسلونا یعنی سرخیو راموس و لیونل مسی در حال حاضر مهم ترین دغدغه هواداران این دو غول فوتبال اسپانیا محسوب می شود و به نوعی آنها برای ماندگار شدن این دو اسطوره در تیم هایشان لحظه‌شماری می‌کنند.

 

 

کاپیتان کهکشانی‌ها در حال حاضر سال پایانی قرارداد خود را با این تیم سپری می‌کند و طی هفته های گذشته شایعات زیادی در مورد تمدید قرارداد او شنیده شده است. با این حال در مادرید این اطمینان خاطر وجود دارد که سرخیو راموس در نهایت با رئال تمدید می کند.

از طرف دیگر فوق ستاره آرژانتینی بارسا یعنی لئو مسی نیز مانند راموس در فصل پایانی قرارداد خود با بلوگرانا به سر می‌برد. مسی در تابستان تا آستانه جدایی از بارسا پیش رفت اما نهایتاً در این تیم ماندگار شد. با این حال هنوز شایعات در اطراف این ستاره آرژانتینی و احتمال ماندن یا جدایی‌اش از بارسا شنیده می شود.

در همین ارتباط یک وجه اشتراک جالب بین رئال مادرید و بارسلونا و کاپیتان هایشان وجود دارد. به این این معنا که برای اولین بار کاپیتان‌های دو غول فوتبال اسپانیا می توانند قبل از پایان فصل و با توجه به شروع سال میلادی جدید به شکل آزاد راهی هر تیم دیگری شوند. موضوعی که نشریه مونرو به آن اشاره کرده و از آن به عنوان امری منحصر به فرد یاد کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۳۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان