//
کدخبر: ۲۹۴۲۲۱ //

پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن برتری شاگردان یحیی گل محمدی را به همراه داشت.

 پیروزی پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در نیمه نخست
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس خاتمه یافت. تک گل این نیمه را امید عالیشاه در دقیقه 17 به ثمر رساند.

 

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب ذوب‌آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، قاسم حدادی‌فر، علی دشتی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل عکاشه، دانیال مومنی، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر.

داور: بیژن حیدری

دقیقه 8: ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود ذوبی‌ها را میلاد جهانی با شوتی مستقیم راهی دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک این توپ را مشت کرد.

دقیقه 10: سعید آقایی اولین کارت زرد بازی را از بیژن حیدری گرفت.

دقیقه 16: میلاد جهانی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 17: ارسال کرنر بازیکنان پرسپولیس در داخل محوطه جریمه روی اشتباه مدافعان و دروازه‌بان ذوب‌آهن امید عالیشاه را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن اولین گل بازی را برای سرخپوشان تهرانی به ثمر رساند.

دقیقه 19: شهاب گردان ارسال تند و تیز سیامک نعمتی را راهی کرنر کرد.

دقیقه 34: امید عالیشاه با فرار و ارسالی خوب، توپ را روی سر مهدی عبدی فرستاد اما مهاجم پرسپولیس نتوانست این موقعیت خوب را وارد دروازه کند و توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 35: ضربه ایستگاهی خطرناک احمد نورالهی را شهاب گردان با عکس‌العملی خوب به بیرون فرستاد.

دقیقه 44: کار تمرین شده بازیکنان ذوب‌آهن روی یک ضربه ایستگاهی موقعیتی خطرناک روی دروازه پرسپولیس خلق کرد که مهاجم این تیم این موقعیت را هدر داد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۲۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان