//
کدخبر: ۲۹۴۱۹۸ //

اظهارات جابر انصاری در خصوص شکایت از باشگاه استقلال برای دریافت مطالباتش

مهاجم تیم آلومینیوم اراک گفت: چهار سال پیش با طلبم از استقلال می‌توانستم ۱۵-۲۰ دستگاه پژوی ۲۰۶ بخرم اما الان دو دستگاه هم نمی‌توانم بگیرم.

اظهارات جابر انصاری در خصوص شکایت از باشگاه استقلال برای دریافت مطالباتش

جابر انصاری در خصوص شکایت از باشگاه استقلال برای دریافت مطالبات گذشته اظهار داشت: طی صحبتی که قبلا به صورت دوستانه با باشگاه استقلال انجام داده بودم، به من‌ گفتند بخشی از مطالباتت را ببخش، من هم گفتم مشکلی ندارم و به احترام هواداران تیمی که در آن بازی کرده‌ام باید به باشگاه کمک کنم که از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم نشود.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: یک چک ۸۵ روزه دادند و بندی هم گذاشتیم که اگر پاس نشود بتوانم از طریق فدراسیون فوتبال و AFC پیگیری کنم. آن را امضا کردیم. چک هم برای بیست و پنجم آذر بود. اما الان هرچه تماس می‌گیرم امروز و فردا می‌کنند و حدود ده پانزده روز هم از موعدش گذشته است.

مهاجم آلومینیوم اراک با اشاره به پیگیری این شکایت در فدراسیون فوتبال ایران گفت: بعد از شکایتی که داشتم، از کمیته وضعیت فدراسیون با من تماس گرفتند. گفتم چکی که به من داده‌اند برای بیست و پنجم است و منتطرم موعدش برسد و ببینم پاس می شود یا نه.الان چک پاس نشده و مشغول انجام کارهای مربوطه هستم تا به پولم برسم. به خاطر هواداران همه کار کردم‌. خیلی‌ها نه تخفیف دادند و نه چک گرفتند. پافشاری کردند و پولشان را نقد گرفتند. من هم می‌توانستم این کار را انجام بدهم ولی به خاطر استقلال نکردم چون استقلالی هستم و این تیم را دوست دوست دارم‌ اما من و خانواده ام هم به این پول نیاز داریم.

بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: اگر چهار پنج سال پیش این پول را می‌گرفتم می‌توانستم کاری کنم ولی الان نمی‌توانم. از کمیته وضعیت چهار پنج روز پیش نامه زدند و اعلام کردند در حال بررسی دوباره هستند. وکیلم هم مشغول پیگیری کارهاست. با سهیل مهدی و مسئولین کمیته وضعیت هم صحبت کردم. اگر احیانا پیگیری نکنند و اتفاقی نیفتاد، مجبورم خودم مستقیم با AFC مکاتبه کنم.

انصاری در مورد مقدار تخفیف به باشگاه استقلال گفت: ۱۵۰ میلیون تومان تخفیف دادم نمی‌خواهم مبلغ طلبم را رسانه‌ای کنم اما شاید با این پول حدود چهار سال پیش می‌توانستم ۱۵-۲۰ دستگاه پژوی ۲۰۶ بخرم ولی الان دو ۲۰۶ هم نمی‌توانم بگیرم! همان زمان اگر این پول را جایی سرمایه گذاری می‌کردم می‌توانستم کاری کنم اما لان نمی‌توان با آن انجام داد. به هرحال من هم خانواده و زندگی دارم و باید به پولم برسم.

وی افزود: در آن‌مقطع که هیچکس رضایت نمی‌داد من هم رضایت دادم و هم تخفیف دادم. اما دوستانم که با من در استقلال بودند و بازیکنان قدیمی که طلب داشتند هیچکدام‌ نبخشیدند. شاید در حد پنج الی ده میلیون تومان بخشیدند. کل مبلغ را‌گرفتند ولی من با باشگاه کنار آمدم.

انصاری با اشاره به تعامل با باشگاه استقلال تصریح کرد: گفتند آنقدر می‌دهیم گفتم چشم. اول گفتند دوماهه گفتم‌ چشم. بعد که تاریخ را نوشتند شد ۸۵ روزه. گفتم دستتان درد نکند چک را گرفتم و رفتم. همان موقع گفتند چک را خرج کن. من هم آن را خرج کردم ولی پاس نشده و درگیر آن هستم. مدام زنگ می‌زنند که پاس نشده و می‌خواهیم از شما شکایت کنیم. از این طرف هم باشگاه مدام امروز و فردا می‌کند و هیچ کس هم پیگیری نمی‌کند.

مهاجم آلومینیوم اراک در خصوص بازی بعدی این تیم با استقلال اظهار داشت: تیم ما هفته به هفته خوب می‌شود. مقابل شهرخودرو هم هم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی قسمت‌ نشد. الان هر دو تیم بازی سختی دارند. هم آلومینیوم و هم استقلال در شرایط خیلی خوبی به هم رسیده‌اند. ان‌شاالله بازی خیلی خوبی را ببینیم و حق هرکسی هست سه امتیاز را بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان