//
کدخبر: ۲۹۴۰۹۳ //

ربیع‌خواه:‌ فکر می‌کنم نیم‌فصل را از دست دادم/ با صحبت درمورد پرسپولیس به دنبال حاشیه هستند

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: دلم برای اعضای تیم و برای بودن در کنارشان تنگ شده ، امیدوارم هرچه زودتر برگردم و محبتشان را جبران کنم.

ربیع‌خواه:‌ فکر می‌کنم نیم‌فصل را از دست دادم/ با صحبت درمورد پرسپولیس به دنبال حاشیه هستند

محسن ربیع‌خواه در خصوص شرایط جسمانی خودش پس از مصدومیت در بازی با پیکان و زمان بازگشت به میادین اظهار داشت: خداراشکر عمل جراحی خوبی داشتم و حدود دو هفته از آن می‌گذرد. نازک نی پای خودم را جراحی کردم و الان با عصا راه می روم. در مورد زمان بازگشت باید پزشکان نظر بدهند اما فکر می‌کنم نیم‌فصل را از دست دادم.

به گزارش فرتاک نیوز، هافبک آلومینیوم اراک در خصوص جو مثبت تیم و دلتنگی اعضای آن به خاطر دوری او که باعث شد برد مقابل صنعت نفت را تقدیمش کنند، گفت: بعد از جدایی از پرسپولیس، واقعا از انتخابی که داشتم خوشحالم. همه اعضای مجموعه، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان افراد بسیار خوبی هستند و خوشحالم که در آلومینیوم حضور دارم. تمام بچه‌های تیم ما با معرفت هستند و همیشه با هم در ارتباطیم. خودم هم دلم برای آن‌ها و برای بودن در کنارشان تنگ شده است. ان‌شاالله بتوانم هرچه زودتر برگردم و محبت آن‌ها را جبران کنم.

وی در خصوص روند خوب آلومینیوم در نتیجه گیری عنوان کرد: واقعا تیم خیلی خوبی داریم. در ابتدای فصل ناهماهنگی‌های وجود داشت و تغییراتی انجام شد به همین خاطر مشکلاتی برای تیم به وجود آمد اما خداراشکر رفته رفته مشکلات حل و شرایط بهتر شد. آلومینیوم کم‌کم به جایگاهی که می‌خواهد برسد، نزدیک می‌شود. نسبت به دو بازی ابتدای فصل نتایج خوب و بهتری گرفتیم و معتقدم بهتر از این هم می‌شویم. چون واقعا تیم خوبی داریم و همه بازیکنان و اعضای کادرفنی ما فوق‌العاده هستند. امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل نتایج بهتری بگیریم.

ربیع‌خواه در مورد صحبت‌هایی که طی روزهای اخیر پیرامون پرسپولیس مطرح شده، اظهار داشت: من بازیکن آلومینیوم اراک هستم و تمرکزم روی تیم خودم است اما در کل صحبت‌هایی که الان در فضای مجازی مطرح می‌شود به خاطر این است که می‌خواهند ضعف‌ها را بپوشانند و به دنبال حاشیه هستند. سعی می‌کنم به این مسائل ورود نکنم ولی در مجموع برای پرسپولیس در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

هافبک آلومینیوم اراک گفت: باید از مردم اراک، اعضای باشگاه خودمان، کادرفنی و بازیکنان تیم که نگران و جویای حال من بودند تشکر ویژه کنم. آن‌ها خیلی به من محبت دارند و امیدوارم بتوانم بخشی از این محبتشان را جبران کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان