//
کدخبر: ۲۹۴۰۱۸ //
زنگ خطر به صدا در آمد؛

دومین شکست پیاپی استقلال خوزستان

تیم فوتبال استقلال خوزستان در خانه برابر رایکا بابل شکست خورد تا زنگ خطری برای این تیم باشد.

دومین شکست پیاپی استقلال خوزستان
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال استقلال خوزستان در این فصل عملکرد خوبی از خود به جای گذاشته و جذب بازیکنان جوان‌و با تجربه موفق شد به صدر جدول هم برسد تا اینکه روز گذشته در هفته هفتم باید در خانه به مصاف رایکا بابل می‌رفت.

 

آبی پوشان در این دیدار خیلی زود از روی نقطه پنالتی توسط علی کیانی فر موفق به باز کردن دروازه‌ی رایکا بابل شدند تا کمی با ارامش در ادامه دیدار حاضر شوند اما خیلی سریع روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر علی خسرو نژاد دروزاه‌ی خود را باز شده دیدند،در ادامه شاگردان خلیفه اصل با گل بهروز افشار موفق شدند پیروز به رختکن بروند.

 

اما این پایان کار و در نیمه دوم این دیدار شاکرپان دست نشان متحول شدند و ابتدا در دقیقه ۵۹ با کل محمد شادکام این بازی را به تساوی کشاندند اما عطش به پیروزی در این تیم کم نشد تا در دقیقه ۸۰ صیاد کوکبی بازیکنی که به عنوان سهمیه آزاد جذب این تیم شد روی یک حرکت انفرادی گل سوم را وارد دروازه‌ی آیدین قویدل کند تا شاکردان خلیفه اصل دومین شکست پیاپی خود را هم تجربه کنند.

 

اما این شکست برای استقلال خوزستان شاید یک زنگ خطر به موقع بود تا در ادامه مسیر اگر می‌خواهند جز مدعیان صعود باشند باید در تمامی دیدار دقت داشته باشد و هیچ حریفی را هم دست کم نگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان