//
کدخبر: ۲۹۳۸۵۴ //

باز هم کابوس VAR علیه ایرانی ها در قطر

علی کریمی بازیکن ایرانی القطر، در بازی با السد مرتکب خطای پنالتی شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

دیدارهای پایانی هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر، با برگزاری 2 دیدار در حال برگزاری است. در یکی از این بازیها، تیم های القطر و السد در استادیوم سحیم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم رفته اند.

در این دیدار، القطر که علی کریمی را در ترکیب اصلی خود داشت، در دقیقه 31 توسط آنتونی اوکپوتو به گل رسید. اما در دقیقه 40 شاگردان ژاوی درون محوطه جریمه حریف صاحب یک فرصت ایده آل شدند.

در این لحظه، علی کریمی بازیکن ایرانی القطر در تلاش برای تصاحب توپ بود که زانوی او به بدن بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد برخورد کرد ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

 

در این لحظه، کمک داور ویدیویی از داور مسابقه درخواست کرد به کنار زمین آمده و این صحنه را مورد بازبینی قرار دهد. داور دیدار نیز با کمک VAR خطای علی کریمی بر روی بونجاح را تشخیص داد و یک ضربه پنالتی به سود السد اعلام کرد.

سانتی کازورلا هافبک کهنه کار و با تجربه السد پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و آن را به وسط دروازه زد که این توپ به گل تساوی شاگردان ژاوی تبدیل شد.

به هر حال ظاهرا VAR در قطر به کابوسی برای ایرانیان تبدیل شده است. پس از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان که با 2 ضربه پنالتی که توسط کمک داور ویدیویی بدست آمد، حالا علی کریمی جدیدترین قربانی VAR لقب می گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان