//
کدخبر: ۲۹۳۸۳۱ //

کریمیان: مگر می‌شود آوانتاژ به ضرر ما باشد؟

مربی شاهین بوشهر می‌گوید تیمش نیاز به تقویت در نیم فصل دارد تا شرایط بهتری را به دست بیاورد.

 کریمیان: مگر می‌شود آوانتاژ به ضرر ما باشد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی کریمیان دستیار فراز کمالوند بعد از تساوی تیمش مقابل ملوان انزلی در هفته هفتم لیگ دسته اول بیان کرد: این مسابقه تقابل دو تیم ریشه‌دار بود. می دانستیم ملوان تیم خوبی است. روند بازی هم آنطور که می‌خواستیم پیش رفت اما برخلاف روند مسابقه گل خوردیم. ما متاسفانه در گلزنی مشکل داریم. حتی بازی قبلی هم تا دقیقه 70 بی نظیر بازی کردیم. اما وقتی گل‌ نمی‌زنید،‌روی یک غفلت گل می‌خورید.

 

وی ادامه داد: ما امروز خوب به بازی برگشتیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم. با این حال باید گل بزنیم. استفاده از موقعیت ها مهم است. من فکر می‌کنم در جلوی زمین تعلل می‌کنیم.

 

مربی شاهین بوشهر همچنین گفت: ما 16 تیم در لیگ برتر داریم و 18 تیم در لیگ دسته اول داریم. ما آخرین تیمی بودیم که در بین این 34 تیم کارمان را شروع کردیم. پتانسیل ما همین است. بازیکنانی که جذب کردیم، فکر می‌کنم در مدت محدود کار بزرگی بود. جاهایی که سرمربی به بازیکنان تاثیرگذار نیاز دارد، امروز در اختیارمان نیست. هرچقدر هم زمان بیشتر و تمرینات بیشتری می‌گذاریم، آن چیزی که مطلوب نظر ما است در نمی‌آید و این ما را اذیت می‌کند.

 

کریمیان با اشاره به تصمیم جالب فراز کمالوند بعد از بازی با ملوان تاکید کرد: امروز بعد از بازی آقای کمالوند تصمیم گرفت نیمی از بازیکنان را نخواهد. شاید این تصمیم احساسی باشد. باید بازیکنان بتوانند خودشان را با شرایطی که می‌خواهیم وفق بدهند و سطح‌شان بالا بیاید. اینکه توپ را در 6 قدم وارد دروازه نکنیم، کاری از دست کادرفنی در نمی‌آید.

 

وی افزود: با موجودی که داشتیم جلو آمدیم. از روز اول گفتیم که روی روندی جلو می‌رویم تا بتوانیم تا نیم فصل شرایطی را داشته باشیم و امیدوار باشیم و در نیم فصل با تقویت تیم شرایط بهتری پیدا کنیم. امروز با این پتانسیل از دست دادن دو امتیاز مشکوک است.

 

کریمیان درباره عملکرد داور بازی افزود: درباره داوری صحبت نمی‌کنم اما سوالی دارم. اینکه آوانتاژ مگر نباید به نفع تیم ما باشد؟ کارشناسان بهتر می‌توانند نظر بدهند. نباید به ضرر باشد. بازیکن ما تحت فشار است، آوانتاژ به چه درد ما می‌خورد؟ همان صحنه چند ثانیه بعد به ضررمان شد و توپ وارد دروازه مان شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۸۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان