//
کدخبر: ۲۹۳۷۷۲ //

مسی نظرش را در مورد جدایی از بارسلونا اعلام کرد / آبی اناری‌ها و لیونل در آستانه جدایی

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا ضمن تمجید از رقیب قدیمی خود، تأکید کرد در صورت جدایی از بارسا ترجیح می‌دهد این اتفاق به بهترین شکل ممکن رخ دهد.

مسی نظرش را در مورد جدایی از بارسلونا اعلام کرد / آبی اناری‌ها و لیونل در آستانه جدایی
به گزارش فرتاک نیوز،

 لیونل مسی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «لاسکستا» اسپانیا، در تمجید از رقیب دیرینه خود و فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس گفت: ورزشکاران قابل تحسین بسیاری وجود دارند از جمله رافائل نادال، راجرر فدرر و لبران جیمز. در تمامی رشته‌های ورزشی همیشه کسانی هستند که جایگاه برجسته‌ای دارند و بابت کارهایی که کرده‌اند، مورد تحسین هستند. کریستیانو رونالدو هم جایگاه برجسته‌ای در فوتبال دارد. فوتبالیست‌های زیادی هستند که همیشه بهترین بازی‌های‌شان را انجام می‌دهند و جایگاه برجسته‌ای دارند.

وی در ادامه ضمن یادآوری انجام اولین بازی حرفه‌ای‌اش با پیراهن بارسلونا اظهار داشت: زمانی که کارم را به‌عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای آغاز کردم، موفق شدم تعصباتم به‌عنوان یک هوادار فوتبال را گوشه‌ای بگذارم. کسانی که مرا از کاناپه بلند می‌کنند، فرزندانم هستند. آنها امروز بیشترین انگیزه را در من برای حرکت رو به جلو ایجاد می‌کنند.

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسا که در تابستان اخیر به دنبال جدایی از این تیم بود و همچنان شایعه پیوستن وی به یکی از دو تیم پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی وجود دارد، درباره آینده حرفه‌ای خود نیز اظهار داشت: برای تمامی اتفاقاتی که افتاد، متأسفم. همیشه گفته‌ام که بارسلونا زندگی من است. من از 13 سالگی در این باشگاه هستم. من بیشتر از اینکه در آرژانتین باشم، در شهر بارسلونا زندگی‌ کرده‌ام و همه چیز را در اینجا یاد گرفته‌ام. این باشگاه بارسلونا بود که من را به‌عنوان یک بازیکن تعلیم داد.

وی افزود: خُب، حقیقت این است که حالا حالم خوب است. این درست است که در تابستان روزهای خیلی بدی را سپری می‌کردم و دلیلش نحوه به پایان بردن فصل گذشته بود. سپس اتفاقاتی در تابستان افتاد، ارسال فکس به باشگاه و ... . حقیقت این است که در ابتدا من این موضوع را کمی کِش دادم، اما امروز حس خوبی دارم و می‌خواهم به طور جدی برای هر چیزی که پیش رو داریم، بجنگم و از این بابت هیجان‌زده هستم. می‌دانم که باشگاه در سطح باشگاهی دوره سختی را سپری می‌کند و همه چیز پیرامون بارسلونا دشوار است، اما مشتاقانه به دنبال رویارویی با چالش‌های پیش رو هستم.

برنده شش توپ طلا با اشاره به ابراز نارضایتی از نوع مدیریت خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس پیشین باشگاه بارسلونا در ماجرای تلاش وی برای جدایی از بارسلونا در تابستان اخیر خاطرنشان کرد: احساس می‌کردم زمان مناسبی برای تغییر است، می‌خواستم بارسا را ترک کنم و می‌خواستم بهترین بازی‌هایم را انجام بدهم. سپس همه آن مشکلات کنار هم قرار گرفت. رئیس وقت باشگاه (بارتومئو) نمی‌خواست بگذارد من از بارسلونا بروم، برای همین شروع به سر هم کردن چیزهایی کرد تا من را بد جلوه دهد و من را شخصیت بد فیلم نشان دهد، اما من همچنان آرامشم را حفظ کردم، چون کاری که می‌خواستم انجام دهم برگرفته از حسم بودم و باید در آن مقطع انجامش می‌دادم.

مسی 33 ساله همچنین درباره اینکه آیا فصل بعد هم پیراهن بارسا را به تن خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: تا پایان فصل نمی‌توانم چیزی بگویم، برای همین تا پایان فصل منتظر خواهم ماند. مهمترین چیز فکر کردن به تیم، به پایان بردن فصل، تلاش برای کسب جام‌ها و عدم پرت شدن حواس‌مان به چیزهای دیگر است. نمی‌دانم در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد، من روی کاری که باید بکنیم تمرکز دارم، روی چیزی که می‌توانیم در این شش ماه باقیمانده از فصل انجام دهیم.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا ادامه داد: به این فکر نمی‌کنم که فصل چطور به پایان خواهد رسید و درست نخواهد بود که امروز به شما بگویم در پایان فصل قصد انجام چه کاری را دارم، چون واقعاً نمی‌دانم چه خواهد شد. نمی‌دانم که قرار است بارسلونا را ترک کنم یا خیر، اما اگر قرار بر جدایی‌ام باشد، دوست دارم به بهترین شکل ممکن این کار انجام شود. به طور فرضی که همیشه صحبت می‌کنیم، در صورت جدایی‌ام از بارسا، دوست دارم روزی به اینجا برگردم. دوست دارم به شهر بارسلونا بازگردم، در این باشگاه کار کنم و به این تیم کمک کنم. بارسلونا بسیار بزرگتر از هر بازیکنی است، حتی بزرگتر از من. امیدوارم که رئیس آینده باشگاه کارهای خوبی انجام دهد تا به ما کمک کند که دوباره عناوین مهمی را به دست بیاوریم.

وی همچنین درباره احتمال حضورش در لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا (MLS) نیز اظهار داشت: همیشه گفته‌ام که دوست دارم از تجربه زندگی در ایالات متحده، حضور در لیگ MLS و آن زندگی موجود در آنجا لذت ببرم، اما نمی‌دانم که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر!

مسی با اشاره به اینکه علاقه‌ای برای پیوستن به تیم‌های مادریدی ندارد، در پاسخ به این پرسش که «آیا این احتمال وجود دارد که در آینده به رئال مادرید ملحق شوید؟»، تأکید کرد: خیر، غیرممکن است.

لئو که گفته می‌شود در صورت جدایی از بارسلونا، محتمل‌ترین مقصدش منچسترسیتی خواهد بود، تأیید کرد که هنوز به طور مرتب با پپ گواردیولا سرمربی پیشین بارسا و سرمربی کنونی من‌سیتی در ارتباط است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان