//
کدخبر: ۲۹۳۷۵۳ //

سرنوشت رامین رضاییان چه می شود؟

روزنامه الرای قطر پیش بینی کرد که در فصل نقل و انتقالات زمستانی تغییرات زیادی در الدحیل به وجود آید و چند بازیکن سرشناس این تیم جدا شوند.

سرنوشت رامین رضاییان چه می شود؟

به نقل از الرای، الدحیل در فصل جاری لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی از خود نشان نداده است هر چند که در سه دیدار اخیر خود به پیروزی دست پیدا کرد.

الدحیل کار را با ولید الرکراکی مراکشی آغاز کرد اما او اخراج شد و جای خود را به صبری لموشی شد.

به گزارش فرتاک نیوز،فاصله زیاد با السد صدرنشین باعث شده است تا هواداران الدحیل از عملکرد تیم ناراضی باشند و خواستار تغییرات و جذب بازیکن جدید باشند.

الرای نوشت: الدحیل تغییرات زیادی در زمستان خواهد داشت. تاکنون جدایی یوسف المساکنی قطعی شده است. همچنین رامین رضاییان و مهدی بن عطیه هم باتوجه به نیمکت نشینی در چند دیدار اخیر به احتمال خیلی زیاد از تیم جدا خواهند شد.

رامین رضاییان در دیدار اخیر الدحیل اصلا فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و این به خوبی نشان می دهد که سرمربی جدید اصلا اعتقادی به او ندارد.

رضاییان فصل قبل عملکرد خیره کننده ای در الشحانیه داشت تا راهی الدحیل شد. او در این تیم هم خوب ظاهر شد اما با آمدن صبری لموشی شرایط برای او سخت شده است. رسانه های قطری پیش از این از السیلیه به عنوان مقصد بعدی رامین سخن به میان آوردند و البته نوشتند که پرسپولیس هم دوست دارد این بازیکن را جذب کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۷۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان