//
کدخبر: ۲۹۳۵۹۲ //

اسطوره یونایتد: سولسشر به بارسلونای پپ نگاه کند

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد از تصمیمات اوله گنار سولسشر در مسابقه امروز برابر لسترسیتی انتقاد کرد.

اسطوره یونایتد: سولسشر به بارسلونای پپ نگاه کند
به گزارش فرتاک نیوز،

منچستریونایتد امروز در مسابقه ای که دو مرتبه از حریف خود پیش افتاد، نهایتاً با تساوی 2-2 متوقف شده تا علاوه بر عدم کسب دو امتیاز مهم، فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را هم از دست داده باشد.

آرون ون بیساکا در مسابقه امروز منچستریونایتد به دلیل مصدومیت غایب بود و برندان ویلیامز نیز در ترکیب حضور نداشت؛ به همین خاطر اوله گنار سولسشر از ویکتور لیندلوف که یک مدافع میانی محسوب می شود در سمت راست خط دفاعی استفاده کرد. بازیکنی که در دقیقه 66 مسابقه به دلیل مصدومیت کمر زمین بازی را ترک کرد.

تصمیم سرمربی منچستریونایتد مبنی بر بازی دادن لیندلوف در منطقه راست خط دفاعی خیلی مورد استقبال پل اسکولز قرار نگرفت و او در این باره گفت: " امیدوارم که دیگر شاهد این اتفاق نباشیم و باید گزینه های بهتری در رابطه با این موضوع وجود داشته باشد."

اسطوره منچستریونایتد همچنین درباره نیمکت نشین کردن بازیکنان بزرگ در مسابقه امروز گفت: " من فکر می‌کنم وقتی آنها وارد زمین شدند واقعاً عملکرد تیم بهتر شد. کاوانی بعد از حضور در زمین واقعا عالی بود و پوگبا نیز تفاوت زیادی را رقم زد. میسون گرین وود در تمام طول مدت بازی روی نیمکت بود و من فکر نمی کنم یونایتد در موقعیتی باشد که این بازیکنان را کنار بگذارد.

بهترین تیم ها با یک تیم بازی می کنند. شما به بارسلونای پپ گواردیولا نگاه کنید. او هرگز تغییری ایجاد نکرد ، هرگز کسی را کنار نگذاشت و آنها در هر فصل 60 بازی انجام می دادند. این همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان