//
کدخبر: ۲۹۳۵۷۹ //
با اعلام امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته سوم؛

اعلام تاریخ سه هفته نخست لیگ سه / تاریخ نقل و انتقالات تمدید شد/ ضرروت بر ثبت ۱۴ بازیکن برای صدور آیدی کارت

با اعلام امیرحسین فراهانی تاریخ نقل و انتقالات پیش قصل تمدید شد.

اعلام تاریخ سه هفته نخست لیگ سه / تاریخ نقل و انتقالات تمدید شد/ ضرروت بر ثبت ۱۴ بازیکن برای صدور آیدی کارت
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرحسین فراهانی مسئول برگزاری رقابت های لیگ دسته سوم کشور در گفتگویی اختصاصی با فرتاک ورزشی از تمدید تاریخ نقل و انتقالات و همچنین تاریخ شروع مسابقات گفت:

فراهانی در خصوص تمدید تاریخ نقل و انتقالات پیش فصل اینگونه اظهار داشت؛ تا ریخ نقل و انتقالات پیش فصل که طی اعلام فبلی تا ۷ دی  ماه بوده است ولی با توجه به درخواست تیم ها و هماهنگی با کمیته نقل و انتقالات این تاریخ تا ۲۱ دی تمدید شد و همچنین تاکید خواهیم کرد که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید مجدد نخواهد شد.

مسئول برگزاری مسابقات نیز در خصوص شروع مسابقات گفت: نظر به اینکه هفته اول مسابقات در تاریخ ۱۶ دی ماه برگزار میشود و هفته دوم تاریخ ۲۳ دی خواهد بود نقل و انتقالات تا بعد از هفته اول ادامه خواهد داشت و در تاریخ ۲۱ دی به پایان خواهد رسید..

فراهانی نیز ادامه داد : سه هفته از برنامه مسابقات هم آماده است که هفته اول در تاریخ ۱۶ ، ۱۷ ، ۱۸ دی ، هفته دوم ۲۳ و ۲۴ دی و همچنین هفته سوم در تاریخ ۲۹ و ۳۰ دی برگزار خواهد شد که برنامه این سه هفته فردا ( روز یکشنبه ) اعلام خواهد شد.

فراهانی در پایان اظهار داشت : تمامی تیم ها موظف اند با قید فوریت نسبت به ثبت ۱۴ نفر از بازیکنان در لیست اقدام و کارت بازی دریافت کنند در غیراینصورت عواقب به عهده ی باشگاه مربوطه خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان