//
کدخبر: ۲۹۳۴۲۵ //

اوزیل با کاهش چشمگیر حقوقش به فنرباغچه ملحق می‌شود

بازیکن اخراجی تیم فوتبال آرسنال حاضر شده است با دریافت حقوقی به مراتب کمتر نسبت به آنچه از توپچی‌ها می‌گیرد، به کشور آبا و اجدادی‌ خود برگردد.

اوزیل با کاهش چشمگیر حقوقش به فنرباغچه ملحق می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مسوت اوزیل برای پایان دادن به روزهای تلخ دوران بازی‌اش در آرسنال حاضر شده است حقوق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد تا مقدمات انتقالش به تیم فنرباغچه محقق شود.

طبق گزارش سایت سوزکوی ترکیه، علی کوج رئیس باشگاه فنرباغچه و امره بلوزوغلو مدیر ورزشی این باشگاه به همراه آجون ایلیکالی یکی از شخصیت‌های تلویزیونی مطرح در ترکیه به لندن سفر کرده‌اند تا با اوزیل درباره انتقالش به ترکیه مذاکره کنند.

در حالی که اوزیل انتقالش به فنرباغچه در ماه ژانویه را رد کرده، نشریه سوزکو مدعی شده است که این بازیکن آلمانی به میهمانان ترکیه‌ای خود وعده داده که در ماه ژوئن سال 2021 که قراردادش با آرسنال به پایان می‌رسد، به‌عنوان بازیکن آزاد به تیم شهر استانبول می‌پیوندد.

اوزیل برای پیوستن به فنرباغچه حقوق پنج میلیون یورو در سال را درخواست کرده است که علاوه بر آن قرار شده باشگاه ترکیه‌ای به او پاداشی بابت انتقال بدون هزینه‌اش بپردازد که البته این رقم طی چند سال پرداخت خواهد شد. این بدان معناست که حقوق اوزیل به هشت میلیون یورو در سال افزایش پیدا می‌کند که نسبت به حقوق فعلی‌‌اش از آرسنال پنج میلیون یورو کمتر است.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۴۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان