//
کدخبر: ۲۹۳۳۳۸ //

اعتراض پرسپولیس به یک مورد قبل از دیدار با نساجی

سرپرست پرسپولیس در جلسه هماهنگی بازی برابر نساجی مازندران نسبت به اسکان تیم داوری در هتلی که اعضای نساجی در آن حضور دارند، اعتراض کرد.

اعتراض پرسپولیس به یک مورد قبل از دیدار با نساجی

پرسپولیس امروز در دیدار معوقه خود در لیگ برتر و در چارچوب هفته پنجم برابر نساجی مازندران قرار خواهد گرفت. شاگردان یحیی گل محمدی که به دلیل حضور در فینال لیگ قهرمانان و مشکلاتی که برای میزبانی نساجی مازندران وجود داشت، دیدارشان مقابل نساجی به تعویق افتاده بود، اکنون در بازگشت دوباره به لیگ برتر بعد از دستیابی به عنوان نائب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا، برابر این حریف حاضر خواهند شد.

به گزارش فرتاک نیوز، یکی از اتفاقات حواشی این بازی اما روز گذشته و در جلسه هماهنگی رقم خورد. جایی که افشین پیروانی سرپرست سرخپوشان که پیش از این نیز بارهای برای احقاق حق این تیم دچار چالش‌های بزرگی با دیگر تیم‌ها شده بود، اعتراض خود را نسبت به اسکان تیم داوری در هتلی که اعضای نساجی نیز در آن حضور دارند، اعتراض خود را به ناظر بازی (جلال مرادی) اعلام کرد.

موضوعی که ناظر بازی اعلام کرد به آن رسیدگی خواهد کرد و مانع از ایجاد حواشی از این حیث خواهد شد. پیروانی اما با اشاره به اهمیت موضوع، از مسوولان برگزاری بازی و ناظر بازی خواست توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند و مانع از ایجاد حاشیه و نگرانی برای اعضای این تیم شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان