//
کدخبر: ۲۹۳۰۲۶ //

مهدی عبدی و بازگشت به سرزمین مادری

در روزهای محرومیت آل‌کثیر، مهدی عبدی چشم امید کادرفنی و هواداران پرسپولیس است و او امید دارد تا در لیگ برتر نیز به مانند آسیا برای تیمش بدرخشد.

مهدی عبدی و بازگشت به سرزمین مادری
به گزارش فرتاک نیوز،

سه روز دیگر سرخ‌پوشان پایتخت پس از گذراندن فینال لیگ قهرمانان آسیا و ناکامی در کسب عنوان قهرمانی، باید ادامه کار خود در لیگ بیستم را آغاز کنند و بازی‌های معوقه‌شان را انجام دهند؛ در اولین گام پرسپولیس باید در مازندران به مصاف نساجی برود. سرخ‌پوشان که به واسطه بازی‌های عقب افتاده فعلا جایی در کورس رقابت مدعیان ندارند، امیدوار هستند تا با گذر از دیدارهای معوق و کسب امتیاز کامل از این دیدارها، خود را به صدر جدول برسانند.

بدون‌تردید انجام این مهم برای پرسپولیس بدون درخشش خط حمله این تیم شدنی نیست؛ آن‌هم در روزهایی که عیسی آل‌کثیر به دلیل محرومیت در اختیار کادرفنی نیست و همه امید یحیی به درخشش مهدی عبدی و البته آرمان رمضانی است. عبدی که در آسیا به خوبی جای خالی آل‌کثیر را پر کرد و حتی در دیدار فینال نیز توانست برای تیمش گل بزند، در تمرین امروز پرسپولیس که اولین جلسه پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا بود، پرانگیزه کار خود را دنبال کرد و امید به آن دارد تا بتواند در استان مازندران که زادگاه اوست، برای پرسپولیس گل سه امتیازی بزند و تیمش را برنده از میدان خارج کند.

 

 
 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۳۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان