//
کدخبر: ۲۹۲۹۹۲ //

ربیعی: امیدوارم این شکست ناخواسته پلی برای پیروزی‌های بعدی باشد

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: از مجموعه تیم تشکر می‌کنم به دلیل رعایت صحیح تاکتیک‌هایی که مدنظرمان بود و فکر می‌کنم بسیار درست بازی کردیم.

 ربیعی: امیدوارم این شکست ناخواسته پلی برای پیروزی‌های بعدی باشد

محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: در ابتدا به سپاهانی‌ها خسته‌نباشید می‌گویم و بابت پیروزی‌شان تبریک می‌گویم. این بازی جزء باخت‌هایی است که بسیار ناراحت هستم چون به هیچ عنوان حق تیم ما باخت نبود و جانانه از مجموعه تیم تشکر می‌کنم به دلیل رعایت صحیح تاکتیک‌هایی که مدنظرمان بود و فکر می‌کنم بسیار درست بازی کردیم.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: بازی با سپاهان نتیجه‌‌اش روی تصمیمات داور رقم خورد. سوال من این است که چطور داوری که خودش به صحنه نزدیک است و کمک داوری سمت دروازه سپاهان هم نزدیک به صحنه است، اما کمک داور اول بازی چون نزدیک به نیمکت سپاهان بود تحت تاثیر اعتراضات یک گل سالم از نظر ما را برمی‌گرداند، از همان جا شیرازه بازی به هم می‌خورد. تا قبل از این اتفاقات بازی را یک بار دیگر ببینید و ببینید تیم ما چه شرایطی در بازی داشت. شنیدم که نویدکیا گفتند که ما از قوانین داوری اطلاع نداریم و نباید اعتراض می‌کردیم، ولی فکر کنم نیمکت سپاهان بود که اعتراض کردند و باید ابتدا این توصیه را به نیمکت خودشان انجام دهند. ما رفتیم به داور بگوییم که داور تحت تاثیر قرار نگیرد که از طرف سرپرست سپاهان هم حرف شنیدیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان افزود: تیم مس نشان داد که شبیه یک تیمی که تازه از لیگ یک به لیگ برتر آمده، نیست. خوب بازی کردیم و گل بسیار تاکتیکی زدیم و دقیقا همان آدرسی بود که تعیین کرده بودیم. می‌دانستیم سپاهان چطور بازی می‌کند و تمام منفذها را بستیم. در نیمه دوم خیلی بهتر در اداره بازی کار کردیم. دو غفلت داشتیم و سپاهان هم از همان غفلت تیم ما استفاده کرد. به سپاهانی‌ها تبریک می‌گویم اما تبریک ویژه‌تری به تیم خودم می‌گویم نه تنها فوتبال بسته‌ای ارائه نکردیم بلکه خیلی موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و بازی را به درستی پرس کردیم. در هر صحنه‌ای که ما تله‌گذاری کردیم هر بازیکن سپاهان توپ می‌گرفت ما با 2 بازیکن پرس می‌کردیم و از بازیکنانم به خاطر اجرای تاکتیک‌های درست تشکر می‌کنم و به آنها می‌گویم حق‌شان شکست نبود.

ربیعی خاطرنشان کرد: امیدوارم این شکست ناخواسته پلی برای پیروزی‌های بعدی باشد. رفسنجان همیشه مظلوم است و امیدوارم از این مظلومیت در بیاید و انصاف هم در قبال این تیم انجام شود. در ادبیات من نیست که هر حرفی را بزنم که بعد از آن هم جریمه ‌شویم. ما با فاصله 4 روز نسبت به بازی قبل‌مان امروز بازی کردیم ولی سپاهان بعد از 10 روز استراحت بازی کرد. دلیل اینکه یک تک بازی را امروز گذاشتند نمی‌دانیم و فقط تمکین می‌کنیم. امیدوارم که من اشتباه کرده باشم الان فیلم بازی را دیدم توپ با یک شدتی به بازوی بازیکن ما خورده و نمی‌دانم بازیکن ما در آن صحنه دستش را باید چه کار کند، آیا دست او باز بود؟ ما با چند کارشناس صحبت کردیم که گفتند پنالتی نبود. اگر بازی 2 بر صفر می‌شد نتیجه پایانی چیز دیگری می‌شد.

وی درباره روند صعودی مس رفسنجان گفت: من درباره همین بازی با سپاهان بگویم که بعد از اتفاقات داوری بازیکنانم خیلی از لحاظ روانی لطمه خوردند. ما از لحاظ روانی بچه‌ها را در نیمه دوم آماده کردیم. برای مس رفسنجان یک پرش است، در دقایق آخر بازی 2-3 بازیکن سپاهان روی زمین افتادند و ما که در شرایط ضدحمله بودیم توپ را بیرون زدیم ولی بازیکن سپاهان بعد از آن بیرون زدن توپ از روی زمین بلند شد.  رفسنجان با اقتدار به لیگ برتر آمده و محکم می‌گویم که این تیم را در لیگ برتر حفظ خواهیم کرد. خداراشکر که بازی‌های ما مورد لطف بقیه قرار گرفته و تلاش‌مان را برای موفقیت می‌کنیم. تیم ما برای موفقیت قانع نیست و در ابعاد دیگر هم باید موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با طرح این سوال که اگر اتفاقات این بازی برای سپاهان می‌افتاد آیا داور باز هم رای‌اش را برمی‌گرداند؟ تصریح کرد: افکار عمومی این سوال را در ذهن‌شان پاسخ دهند. من به عنوان سرمربی تیم می‌گویم که هر بازی که انجام دادیم روند روبه جلویی داشتیم و بازیکنان تلاش زیادی می‌کنند. یادمان نرود که حریف‌مان سپاهان است و از نظر ما جزو دو تیم پرمهره لیگ هستند. سپاهان تازه بازیکن ملی‌پوشش را در دقیقه 80 بازی می‌آورد ببینید چقدر شرایط خوبی دارد. ما روی دو غفلت گل خوردیم و روی هر دو گل خودمان توپ را به سپاهان دادیم. ما می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم و اجازه خلق موقعیت زیادی به سپاهان ندادیم. پنجمین بازی متوالی است که در حین بازی تعویض اجباری داریم و امروز هم محمد قاضی به اجبار از بازی بیرون کشیدیم ولی با تمام این مسائل به تمام شاگردانم به خاطر تلاش‌شان تشکر می‌کنم و این باخت را جزو معدود باخت‌هایی است که خیلی نمی‌پذیرم چون حق‌مان باخت نبود و گلایه‌ای هم ندارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان