//
کدخبر: ۲۹۲۷۰۶ //

حسینی: اخطار مقابل استقلال درست بود

مدافع ذوب‌آهن معتقد است تصمیم داور برای دادن کارت زرد به او برابر استقلال درست بود.

حسینی: اخطار مقابل استقلال درست بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید عبدالله حسینی درباره تساوی ذوب‌آهن در دیدار اخیرش مقابل استقلال اظهار کرد: ما فقط برای برد به زمین رفته بودیم چون در چند هفته اخیر اتفاقاتی مثل شیوع کرونا در تیم، نداشتن بازیکن و ... ما را اذیت کرد و نیاز داشتیم با کسب پیروزی به شرایط بهتری برسیم.

او ادامه داد: ما بخاطر شرایط تیم، در وضعیت ناآرام و نابرابری مقابل تیم خوب استقلال ظاهر شدیم و حتی می‌توانستیم در شروع بازی به گل برسیم که روز خوب رشید مظاهری بود و آن توپ را گرفت. در نیمه دوم هم استقلال با وجود اینکه توپ و بازی را در اختیار داشت، اما موقعیتی ایجاد نکرد و چشم ما هم به ضد حملات بود تا به گل برسیم.

مدافع ذوب‌آهن درباره دلیل عدم کسب پیروزی تیمش در این فصل عنوان کرد: شاید ما هنوز بردی نداشتیم، اما فوتبالی که زیر نظر آقا رحمان رضایی ارائه می‌دهیم، بهتر از حریفان است. نمی‌خواهم این موضوع را گردن داوری‌ها بیاندازم، اما همه اهالی فوتبال ایران متوجه شده‌اند که ذوب‌آهن چقدر از داوری ضربه خورده و در از دست رفتن پیروزی‌های ما تاثیر داشته است.

حسینی در خصوص صحنه‌ای که روی ارسلان مطهری مرتکب خطا شد و داور به او کارت زرد نشان داد، ابراز کرد: من منکر خطا نمی‌شوم ولی تصمیم داور کاملا درست بود و به نظرم کارت زرد کفایت می‌کرد چون ارسلان تک به تک نشده و دو بازیکن از ذوب در آن صحنه حضور داشتیم. ضمن اینکه توپ یک مقدار از مهاجم استقلال فاصله گرفته بود و او در شرایط سختی قرار داشت، نه اینکه بگویید قطعا تک به تک می‌شد. به نظرم داور بهترین تصمیم را گرفت.

او درباره تقابل مقابل گل‌گهر سیرجان و تیم سابقش عنوان کرد: یک سال خیلی خوب در باشگاه گل‌گهر و مردم سیرجان داشتم و از زحمات‌شان ممنون هستم، اما حالا بازیکن ذوب‌آهن هستم و تمام فکر و ذکرم موفقیت باشگاهم است و با تمام توان در این بازی حاضر می‌شوم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۷۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان