//
کدخبر: ۲۹۲۴۲۸ //
سرمربی شاهین بندرعامری در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی:

مددی : به دنبال ارائه فوتبال زیبا هستیم / نیم نگاهی به صعود داریم

سرمربی شاهین بندرعامری گفت : بازی کردن در لیگ دسته دوم دشوار است و نمی شود چیزی را پیش‌بینی کرد.

مددی : به دنبال ارائه فوتبال زیبا هستیم / نیم نگاهی به صعود داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 حسن مددی سرمربی تیم شاهین بندرعامری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : فعالیت خود را برای حضور در لیگ دسته دوم نسبت به سایر تیم ها دیر شروع کردیم و در مدت زمان کوتاهی که داشتیم تمرینات بسیار فشرده‌ای انجام دادیم.

وی افزود : هدف ما در فصل پیش رو ارائه یک فوتبال زیبا و بدون حاشیه است، امیدواریم در نهایت بتوانیم نماینده خوبی برای بندرعامری و استان بوشهر باشیم، همچنین قطعاً نیم نگاهی نیز به صعود داریم.

مددی در پاسخ به این سوال که، چه نظری در خصوص بازی اول برابر نفت امیدیه دارید، اظهار داشت : از تیم نفت هیچ شناختی نداریم و در این دیدار به دنبال رسیدن به اهداف تاکتیکی خود هستیم، قطعاً بازی کردن در زمین نفت دشوار خواهد بود اما برای کسب امتیاز به امیدیه خواهیم رفت.

سرمربی شاهین بندر عامری در خصوص شرایط گروه‌بندی لیگ دسته دوم، اظهار داشت : تیم های لیگ دو از کیفیت خوبی برخوردار هستند و اکثر تیم هایی که در گروه ما حضور دارند تمرینات خود را خیلی زود آغاز کردند که کار را برای ما دشوار خواهد کرد، اما شاهین بندر عامری نیز با حفظ شاکله فصل گذشته خود و با انگیزه بالای بازیکنان قطعاً حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۴۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان