//
کدخبر: ۲۹۲۳۷۶ //

قطبی: قلبم می‌گوید پرسپولیس برنده می‌شود

سرمربی سابق پرسپولیس بر دفاع پرتعداد این تیم در فینال تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد تیم ایرانی قهرمان شود.

قطبی: قلبم می‌گوید پرسپولیس برنده می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ قهرمانان آسیا؛ افشین قطبی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس درباره تقابل این تیم با اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا و مصاف نماینده‌های ایران و کره گفت: جای تعجب است که تیم های کره و ایران در فینال های بیشتر به مصاف هم نرفته اند، زیرا هر دو کشور از بهترین بازیکنان آسیا برخوردار هستند.

در حالی که بهترین بازیکنان کره به بازی در خارج از کشور ادامه می دهند و کاهش بودجه در باشگاه های داخلی کره باعث شده است خارجی های خوبی به این لیگ نیایند، این بار صعود اولسان به فینال را شاهد بودیم. هر دو کشور لیگ های قوی دارند و فکر می کنم این لیگ چالشی دلیلی باشد که چرا تیم های این دو کشور کمتر در فینال بودند. باید به دو تیم برای رسیدن به فینال تبریک گفت. امسال به خاظر شیوع کرونا شرایط عجیبی حاکم بود و نمی شود قضاوت عادلانه از دو تیم داشت.

قطبی در ادامه گفت: بیشتر فینالها دوئل اراده، تمرکز و کارایی و کیفیت بازیکنان هستند. فینالیست غرب (تیم پرسپولیس) استراحت داشته و باید شادابی بیشتری داشته باشد، در حالی که فینالیست شرق (اولسان) باید خسته اما منظم تر به نظر برسد.

او درباره کلیدی ترین بازیکنان دو تیم نیز اظهارنظر کرد و گفت:برای پرسپولیس ، جلال حسینی. هدایت و تجربه او در دفاع میانی باعث حفظ رقابت در پرسپولیس خواهد شد، در حالی که توانایی او در زدن سر نیز خیلی حائز اهمیت است. در اولسان جونیور بازیکن کلیدی است. او همچنان با قرار گرفتن در موقعیت مناسب در لحظه مناسب مهمترین گل های اولسان را به ثمر می رساند.

قطبی در پایان خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید بر روی دفاع پرتعداد تمرکز کند، ضد حمله های سریع را انجام دهد و در ضربات ایستگاهی و کرنرها پیروز شود. معتقدم بهترین موقعیت پرسپولیس برای گلزنی ممکن است ناشی از ضدحمله باشد. درباره پیش بینی هم باید بگویم خیلی سخت است ولی قلبم می گوید پرسپولیس برنده می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان