//
کدخبر: ۲۹۲۳۲۹ //

جنجال PSG- باشاک وارد یک فاز جدید شد

فدراسیون فوتبال رومانی از یوفا درخواست کرده که صحبت‌های مطرح شده توسط بازیکنان باشاک شهیر را مورد بررسی قرار دهد.

جنجال PSG- باشاک وارد یک فاز جدید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی پیش دو تیم پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر در چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر رفتند اما بازی بین دو تیم بسیار جنجالی شد و نیمه کاره رها شد تا ادامه مسابقه به روز بعد موکول شود.

ماجرا از این قرار بود که در دقیقه 20 بازی پیره وبو ، کمک مربی کامرونی باشاک شهیر اخراج شده و به نظر می رسد در این میان به او توهینی شده که باعث عصبانیت نیمکت تیم ترکیه ای شده است. سباستین کولتسکو، داور چهارم بازی در کش و قوس اعتراض نیمکت نشینان باشاک شهیر روی یک صحنه به داور اطلاع می دهد که آن سیاهپوست را اخراج کن. همین لفظ باعث خشم تیم ترکیه ای و اعتراض شدید آنها شد که به مختل شدن بازی و ترک زمین و نیمه تمام ماندن بازی انجامید.

چند روز پیش ادعای جدیدی در این رابطه مطرح شد که بر اساس آن هنگامی که داوران مشغول توضیح این موضوع بوده اند که کلمه استفاده شده توسط داور چهارم اصلاً یک توهین در زبان رومانیایی محسوب نمی‌شود، در همین حین یکی از افراد حاضر روی نیمکت باشاک شهیر که هنوز هویتش مشخص نشده نیز می گوید: " در کشور ما هم می‌گویند رومانی ها کولی هستند."

 
 

حالا و در همین ارتباط فدراسیون فوتبال رومانی دست به حمایت از داوران خود زده و از یوفا درخواست کرده که مکالمات مطرح شده از سوی بازیکنان باشاک شهیر را مورد بررسی قرار دهد؛ موضوعی که می‌تواند ماجرا را وارد فاز جدیدی کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان