//
کدخبر: ۲۹۲۳۰۱ //

بهترین بازیکنان سال فیفا در فصل‌های گذشته

امشب بهترین بازیکن سال ۲۰۲۰ فیفا در مراسمی، به صورت آنلاین در زوریخ انتخاب خواهد شد.

بهترین بازیکنان سال فیفا در فصل‌های گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

امشب و در مراسمی در شهر زوریخ بهترین بازیکن جهان از نظر فیفا و از بین ۳ نامزد نهایی این عنوان یعنی، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و رابرت لواندوسکی انتخاب خواهند شد، اما برنده‌های سال‌های گذشته این عنوان چه بازیکنانی بوده اند؟

به بازیکنانی که توانستند این عنوان را از سال ۲۰۱۶ کسب کنند اشاره خواهیم کرد.

کریستیانو رونالدو ۲۰۱۶

در سال ۲۰۱۶ ستاره پرتغالی که در آن فصل در تیم فوتبال رئال مادرید بازی می‌کرد توانست برنده این جایزه شود، در آن سال لیونل مسی و آنتوان گریزمان در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

کریستیانو رونالدو ۲۰۱۷

برای دومین سال پیاپی این ستاره پرتغالی توانست برنده بهترین بازیکن سال فیفا شود و بار دیگر نیز بالاتر از ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در رتبه اول این عنوان قرار گیرد، در این سال نیمار رتبه سوم برترین بازیکن سال فیفا را از آنِ کرد.

لوکا مودریچ ۲۰۱۸

این ستاره کروات با هدایت و رساندن تیم ملی کرواسی به فینال جام جهانی و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در آن فصل توانست علاوه بر این عنوان، توپ طلای آن فصل را نیز دریافت کند. در آن سال کریستیانو رونالدو و محمد صلاح ستاره مصری دنیای فوتبال در رتبه‌های دوم و سوم این رده بندی قرار گرفتند.

لیونل مسی ۲۰۱۹

لیونل مسی ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال پس از چند فصل شکست در رسیدن به این جایزه، در سال ۲۰۱۹ توانست بار دیگر این جایزه را به خود اختصاص دهد. در سال ۲۰۱۹ پس از لیونل مسی، ویرجیل فن دایک مدافع تیم فوتبال لیورپول و کریستیانو رونالدو در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان