//
کدخبر: ۲۹۲۲۹۴ //

فولاد خوزستان تیم خیلی با کیفیتی است

مسجدسلیمان- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فولاد خوزستان تیم خیلی با کیفیتی است که از مربی بسیار خوبی دارد اما ما در طول هفته تمرینات خوبی را داشتیم تا فردا یک بازی خوب را شاهد باشیم.

فولاد خوزستان تیم خیلی با کیفیتی است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی نامجو عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان در مسجدسلیمان با بیان اینکه تمام بازی‌های لیگ برتر فوتبال برای ما حکم فینال را دارد، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی به میدان می‌رویم چرا که کسب پیروزی هدف اصلی ما در تمام مسابقات است و در تلاش هستیم فردا با ارائه یک بازی خوب، نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه مسجدسلیمان نخستین جایی بوده است که در کشور فوتبال در آن شکل گرفته است، اظهار داشت: امیدوارم بازیکنان ما به آمادگی لازم برای بازی با فولاد رسیده باشند و بتوانیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم تا فردا شاهد یک بازی خوب باشیم.

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص بازیکنان غایب این تیم دربازی فردا بیان کرد: برای این بازی عباس عسکری و محمد بلبلی، دو بازیکن اصلی خود را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

نامجو از پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان نفت خبر داد و افزود: از مدیران شهر مسجدسلیمان تشکر کنم چرا که درصدی از مطالبات بچه‌ها را پرداخت کردند تا روحیه تیم حفظ شود و تیم با انگیزه بیشتری مقابل فولاد خوزستان حضور پیدا کند.

بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان از هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۱۵ فردا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۲۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان