//
کدخبر: ۲۹۲۲۷۴ //

مهاجری: امیدواریم با همین شرایط جلو برویم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان روند امتیازگیری تیم در پنج هفته نخست رقابت‌ها را رضایت بخش دانست که باید در ادامه رقابت‌ها نیز تداوم داشته باشد.

مهاجری: امیدواریم با همین شرایط جلو برویم

رضا مهاجری در پایان بازی تیم های مس کرمان و نود که با پیروزی یک بر صفر شاگردان مهاجری خاتمه یافت گفت:ابتدا باید یک خسته نباشید جانانه به تیم پرتلاش، با انگیزه و مصمم ارومیه بگوییم.

وی افزود: به بازیکنان و کادر فنی آنها که با بضاعت خود یک تعریف از فوتبال داشتند و بر همان مبنا عمل کردند، دفاع کردند و موفق هم بودند. از این بابت به آنها خسته نباشید می پ‌گویم.

سرمربی مس کرمان تصریح کرد: اما انتظارم از بچه‌های تیم بیشتر از اینها بود. باید مطابق برنامه‌های تاکتیکی تمرین شده برنامه و دستورات فنی  در زمین اجرا می‌شد.

مهاجری با بیان اینکه بازیکنانش در بازی امروز نتوانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند، گفت: به نظرم ما امروز حتی از بازی برابر فجر سپاسی هم ضعیف‌تر بودیم.

وی ادامه داد: با اینکه فجر سپاسی را دو هیچ باختیم اما درصد مالکیت ما بیشتر بود و توانستیم فوتبال شناورتری را ارائه کنیم، به نظر من فشار آن باخت باعث شد بچه‌های ما امروز کمی دور از حد تصور ظاهر شوند.

به گزارش فرتاک نیوز، سرمربی مس کرمان با اشاره به اینکه تیمش معدل ٢ امتیاز از هر بازی را طی این پنج هفته بدست آورده است، گفت: امیدواریم با همین شرایط جلو برویم و نتایج بهتری را تقدیم هواداران و مردم خوب کرمان بکنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر علت نمایش ضعیف تیمش در دو هفته اخیر گفت: به جرأت می‌گویم که تیم کاملی نیستیم و اشکالاتی داریم. مشکلاتی هم که داریم کم کم دارند حل می‌شوند. امیدواریم در آن پازل هم بتوانیم موفق شویم.

مهاجری ادامه داد: صادقانه بگویم ما تمرینات خیلی خوبی داریم، بچه‌ها آن قدر در تمرینات خوب هستند که من از آنها انرژی می‌گیرم، اما تیم‌هایی هم که مقابل ما ظاهر می‌شوند، بازی فشرده را در دستور کار خود دارند و ما یک بازی ریسکی داریم.

وی ادامه داد: تیم نود امروز یک دفاع فشرده داشت، هر توپی را که می‌گرفتند یک ضربه بلند برای گل زدن داشتند. این کار ما را خیلی سخت می‌کند و این راهکار دارد که ما باید به آن برسیم.

سرمربی مس کرمان خاطر نشان کرد: خود بچه‌ها هم می‌دانند که ما نتیجه خارق العاده‌ای نگرفتیم که بگوییم که اتفاق بزرگی افتاده است. آن انتظاری که من از بچه‌ها دارم  و بر اساس آن مبنا حضور در مس کرمان را قبول کرده‌ام، هنوز محقق نشده است.

وی همچنین در خصوص حضور رجبی و اضافه شدندش به کادر فنی مس گفت: سال گذشته هم آقای رجبی با من بود و آن جایی که نیاز داریم برای ما کار کند، من به حضور و توانایی او اعتقاد دارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان