//
کدخبر: ۲۹۲۰۱۸ //

نادر دست نشان: رایکا به لیگ برتری شدن فکر نمی کند

نادر دست نشان می گوید حتی اگر ورزشگاه هفتم تیر بابل گل ‌آلود باشد هواداران ما دوست دارند تیم ما در این زمین بازی کند

نادر دست نشان: رایکا به لیگ برتری شدن فکر نمی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر دست ‌نشان در مورد شرایط چهار هفته ابتدایی لیگ آزادگان بله فارس گفت:

شرایط لیگ هر سال نسبت به گذشته بهتر می ‌شود. یکسری تیم‌ ها امکانات و بودجه مناسبی دارند و برخی هم به توجه کمبود امکانات با مشکلات مواجه هستند. رایکای بابل فصل گذشته جایگاه مناسبی در لیگ نداشت و در حال سقوط بود. این تیم مشکلات مالی هم داشته است.

دست نشان افزود:

پیش از شروع مسابقات این تیم با یک گروه فنی دیگر تمریناتش را آغاز کرد که چند روز قبل از شروع مسابقات این مربیان و برخی از بازیکنان با باشگاه به توافق نرسیدند و از آنجا جدا شدند. از سوی دیگر هم پنجره نقل و انتقالات رایکا بسته بود به همین دلیل نتوانستیم برخی بازیکنان را جذب کنیم زیرا آنها نگران بودند نتوانند برای تیم بازی کنند و پشت‌ خط بمانند.

دست‌نشان تأکید کرد:

چندین بازیکن مصدوم هم در تمرینات پیش از فصل روی دست ‌مان می ‌ماند، بازیکنانی مثل میلاد باقری، وحید امیری و محمد رضی بازیکنانی هستند که همچنان مصدوم هستند و نتوانسته ‌ایم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم رایکای بابل با اشاره به چهار بازی تیمش عنوان کرد:

در بازی اول در دقیقه 4 مسابقه مقابل تیم خوب استقلال ملاثانی 10 نفره شدیم و زمین هم گل ‌آلود بود و در نهایت به تساوی رضایت دادیم. در بازی دوم مقابل تیم خوب پارس جنوبی جم در حالی که پایاپای با آنها بازی می‌ کردیم در دقیقه 92 دروازه ‌مان در حالی بازی شد که روی دروازه ‌بان ما خطا شده بود اما بازنده شدیم. مقابل ملوان در دقیقه 91 گل خوردیم آن هم در حالی که می‌ توانستیم با اختلاف خوبی این تیم را شکست بدهیم. البته توانستیم قشقایی شیراز را که ملوان را قبلا شکست داده بود را با دو گل ببریم.

دست نشان با اشاره به وضعیت زمین ورزشگاه هفتم تیر بابل گفت:

هواداران ما دوست دارند تیم ما در ورزشگاه هفتم تیر بابل بازی کند حتی اگر این زمین گل ‌آلود باشد و شرایط بازی را نداشته باشد و باعث شود ما بازنده شویم باز هم آنها دوست دارند ما در بابل بازی کنیم. آنها به تیم شهرشان تعصب دارند اما باید بگویم زمین ورزشگاه بابل به جای داشتن زمین چمن گل‌ دارد و مشخص نیست که ما فردا (چهارشنبه) بتوانیم مقابل چوکای تالش در این زمین بازی کنیم. شاید داور بازی اجازه برگزاری بازی در این زمین گل ‌آلود را ندهد. این زمین فقط اطرافش چمن دارد وسط زمین پر از گل است.

دست‌ نشان در مورد اینکه رایکای بابل به صعود به لیگ برتر فکر می ‌کند یا نه، گفت:

ما اصلاً با رایکا به صعود فکر نمی‌کنیم سعی می ‌کنیم در این فصل یک تیم خوب در لیگ یک باشیم و کیفیت و توانایی خود را نشان بدهیم البته بدمان نمی‌ آید که جزو مدعیان صعود باشیم و در فوتبال هر چیزی امکان  دارد حتی اگر از لحاظ مالی و امکاناتی نسبت با تیم‌ های دیگر در شرایط نامناسبی قرار داشته باشیم.

نادر دست نشان تأکید کرد:

اکنون تیم‌ های پر امکانات و متمول زیادی در لیگ وجود دارند؛ تیم ‌هایی مثل مس کرمان، هوادار، ملوان، پارس جنوبی جم، شاهین شهرداری بوشهر و... مدعیان صعود به لیگ برتر زیاد هستند اما ما هم ناامید نیستیم زیرا در فوتبال باید با امید زندگی کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۰۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان