//
کدخبر: ۲۹۱۵۶۲ //

یک شب ویژه برای کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو فردا برای صدمین بار در لباس یوونتوس به میدان خواهد رفت.

یک شب ویژه برای کریس رونالدو
به گزارش فرتاک نیوز،

یوونتوس در سال 2018 دست به کار بزرگی زده و در بازار نقل و انتقالات تابستانی موفق شد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و پرافتخار را با رقم 100 میلیون یورو از رئال مادرید جذب کند. حالا فردا شب بیانکونری در رقابت های سری آ باید مهمان تیم جنوا باشد و کریستیانو رونالدو در این دیدار بازی شماره 100 خود با لباس یوونتوس را انجام خواهد داد.

یک شب ویژه برای کریس رونالدو

در 99 دیدار قبلی، گلزن پرتغالی 77 بار در تمامی رقابت ها برای یوونتوس موفق به گلزنی شده و 19 پاس گل نیز برای همبازیانش ارسال کرده است. در سری آ، او در 70 گل زده و 15 پاس گل نیز داده است. کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان در 21 مسابقه رکورد 14 گل و چهار پاس گل را ثبت کرده و در دیگر رقابت ها مانند سوپرکاپ و کوپا نیز سهم او در کل سه بار گلزنی بوده است.

اگرچه کریستیانو رونالدو در لباس یوونتوس دو بار موفق به فتح سری آ شده، اما مهم ترین هدف این باشگاه از جذب بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان، کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها بوده و هنوز این عنوان محقق نشده است. البته یوونتوس چند شب قبل موفق شد با تکیه بر درخشش کریستیانو رونالدو با سه گل در خانه بارسلونا به برتری دست یافته و به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی شود. حالا هواداران بیانکونری امیدوارند بعد از 25 سال این طلسم شکسته و آنها با گلزنی های کریستیانو رونالدو بالاخره قهرمان اروپا شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۵۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان