//
کدخبر: ۲۹۱۵۳۱ //

فکری: با مسابقات برابر با پرسپولیس بازی می‌کنیم

سرمربی استقلال می گوید تیمش آماده بازی روز آینده برابر شهرخودرو است و ابراز امیدواری کرد تیمی که بهتر است سه امتیاز را بگیرد.

فکری: با مسابقات برابر با پرسپولیس بازی می‌کنیم

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از مصاف تیمش برابر شهرخودرو که روز آینده در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار خواهد شد، گفت: خیلی خوشحالم در شهر مشهد هستم. همینکه سعادتی شد که امشب زیارت برویم و هم اینکه با همبازیان و دوستان خوبمان بازی داریم. امیدواریم بازی خوبی به دور از مسائل حاشیه ای بشود. مشکلاتی که متاسفانه در فوتبال هست. امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کرد و از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد، برنده بازی شود.


به گزارش فرتاک نیوز، او در مورد مصدومان تیمش بیان کرد: مصدوم های بازی‌های قبلی هنوز نرسیده اند. محروم خاصی نداریم ولی مصدومان بازی های قبلی هنوز در اختیار ما نیستند. امیدوارم بازیکنان جانشین روز خوبی داشته باشند و با دست پر برگردیم.


از فکری در رابطه با شرایط مصدومیت غلامی بیان کرد: مشکل خاصی ندارند. تا فردا هم کارهای درمانی صورت می گیرد و به امید خدا بتوانند کمک کنند.
از سرمربی استقلال در رابطه با درگیری اسماعیلی با مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسیده شد و اینکه آیا این درگیری ها به نتیجه گرفتن تیم ضربه نمی زند که فکری از پاسخ به این سوال امتناع کرد و اینطور توضیح داد: اگر سوالات در مورد بازی باشد، ممنون می شویم. باشگاه استقلال حواشی زیادی دارد ولی خوشحال می شوم که سوالات در مورد بازی باشد. شما سوالاتی را بپرسید که ما می توانیم جواب بدهیم.


از سرمربی استقلال در مورد زمان بازی های معوقه پرسپولیس پرسیده شد و فکری گفت: آقای مهدی گفته بودند که بازی های عقب افتاده پرسپولیس قبل از بازی دربی انجام می شود و قول داده اند که با بازی برابر به مصاف هم خواهیم رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان