//
کدخبر: ۲۹۱۴۱۱ //

صادقی: می ‌توانیم مقابل فولاد نتیجه خوبی کسب کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا در پنج هفته اخیر روند خیلی خوبی داشته و بچه های ما بازی به بازی توانسته اند پیشرفت خیلی خوبی داشته باشند.

صادقی: می ‌توانیم مقابل فولاد نتیجه خوبی کسب کنیم

ابراهیم صادقی پس از غیبت در نشست خبری قبل از بازی فولاد و سایپا در هفته ششم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: سایپا در پنج هفته اخیر روند خیلی خوبی داشته و بازی به بازی بچه‌های ما توانسته اند پیشرفت خیلی خوبی داشته باشند. در هر مسابقه نسبت به دیدار قبل، فوتبال بهتری بازی کرده و این ما را به آینده تیم خیلی امیدوار کرده است.

وی افزود: انتظار داریم فردا هم این روند رو به رشد را داشته باشیم و بتوانیم فوتبال بهتری نسبت به گذشته بازی کنیم. در هفته قبل تمرینات خوبی انجام داده ایم و مطمئن هستم با تمرکز صد در صد و تمام توان مان می‌توانیم مقابل فولاد کار کرده و نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: خوشبختانه سرحال بودن تمام بازیکنان به ما کمک می‌کند ضمن ارائه فوتبال خوب نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز، صادقی درباره برنامه تیم سایپا برای قرار گرفتن در جمع مدعیان عنوان کرد:  قبلا در این مورد خیلی صحبت کرده‌ایم. بازی به بازی تیم خود را بررسی می‌کنیم و هدف ابتدایی مان این نسبت به دیدار قبلی پیشرفت خوبی‌ داشته باشیم. در کنار آن می‌خواهیم روند سازندگی را ادامه داده و به بازیکنان جوان مان فرصت بدهیم. اگر به این دو هدف برسیم می‌تواینم نتایج خوبی را هم کسب کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۴۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان