//
کدخبر: ۲۹۱۰۸۴ //

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:نمی‌خواهم از گذشته انتقاد کنم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلات مالی زمان زیادی از ما گرفت ولی خدا را شکر مطالبات فصل گذشته را پرداخت کردیم.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:نمی‌خواهم از گذشته انتقاد کنم

جعفر سمیعی گفت: امروز چهلمین روز حضور من در باشگاه و اولین حضور من در جمع رسانه‌ها است. دلیلش هم این است که خیلی اهل دیده شدن و رسانه‌ای نیستم. ضمن اینکه اگر می‌آمدم باید انتقاد می‌کردم از شرایطی که در گذشته بوده است. من هم قصد پرداختن به این مسائل را نداشتم. مردم به اندازه کافی انتقاد می‌شنوند و صلاح نبود که بنده هم بیشتر به این موضوع دامن بزنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: وقتی باشگاه را تحویل گرفتیم باید چند کار انجام می‌دادیم. یکی برقراری تعامل و هماهنگی با کادر فنی بود و یکی هم حل مشکلات مالی. باید از تیم مدیریتی قبلی تشکر کنم که بدهی برانکو را دادند. مشکلات زیاد دیگری هم داشتیم که با کمک دوستان حل شد.

به گزارش فرتاک نیوز،سمیعی یادآور شد: در این مدت سعی کردم هر روز با کادر فنی در ارتباط باشم تا مشکلات به طور مستقیم از طریق سرمربی به مدیریت منتقل شود که تا این لحظه این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس تصریح کرد: مشکل مالی زمان زیادی را از ما گرفت. در طول روز جلسات پرتعدادی را با گروه‌ها و شرکت‌های مختلف داشتم تا بتوانم این مشکلات را حل کنم. خدا را شکر مطالبات فصل گذشته را پرداخت کردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۱۰۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان