//
کدخبر: ۲۹۰۷۷۴ //

اللهیار در ۷۲ ساعت دبل کرد!

روند گلزنی مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک برای دومین بازی پیاپی ادامه داشت و او توانست دروازه دنیپرو را باز کند.

اللهیار در ۷۲ ساعت دبل کرد!

در یکی از مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر اوکراین، تیم زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش را برای نخستین بار پس از پیوستن به این تیم در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه اسلاووتچی آرنا به مصاف تیم رده دوازدهمی دنیپرو رفت.

نیمه اول این مسابقه گلی به همراه نداشت، اما تنها هفت دقیقه پس از شروع دوباره بازی زوریا لوهانسک با گلزنی ستاره جوان ایرانی خود از دنیپرو پیش افتاد.

به گزارش فرتاک نیوز،زوریا لوهانسک در دقیقه ۵۲ روی توپ ارسالی از جناح راست زمین و در شلوغی محوطه جریمه دنیپرو صاحب موقعیت شد که ضربه ناقص آرتم گروموف را اللهیار صیادمنش از مقابل پای او در محوطه ۶ قدم تبدیل به گل کرد.

با وجود اینکه صیادمنش این گل را با فرصت‌طلبی به ثمر رساند، اما دوربین‌های تلویزیونی اوکراین در چند صحنه به شکلی این گل را تکرار کردند که گویا گروموف گلزن تیم زوریا لوهانسک بوده و حتی در سایت‌های نتایج زنده مسابقات فوتبال نیز  این گل به نام مهاجم ایرانی ثبت نشده است.

صیادمنش که سه شب قبل در رقابت‌های لیگ اروپا گل حساس و ارزشمندی مقابل لستر سیتی انگلیس به ثمر رسانده بود، برابر دنیپرو هم توانست این کار را انجام دهد و در نخستین حضور ثابت خود در ترکیب زوریا لوهانسک گلزنی کند.

در ادامه تیم زوریا لوهانسک توانست دو گل دیگر بزند و در نهایت به برتری خانگی ۳ بر صفر مقابل دنیپرو برسد تا ۱۷ امتیازی شود و با صعود سه پله‌ای در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر اوکراین بایستد.

صیادمنش که پیش از این در چهار حضور تعویضی در ترکیب بازی‌های زوریا لوهانسک در لیگ برتر اوکراین یک گل به ثمر رسانده بود، مقابل دنیپرو دومین گل خود در این مسابقات را زد تا به روند خوب خود ادامه دهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان