//
کدخبر: ۲۹۰۵۶۴ //

نصرتی: ۲۳۰میلیون از گل ریحان طلبکارم

سرمربی پیشین تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت که در مجموع ۲۳۰ میلیون تومان از این باشگاه طلبکار است.

نصرتی: ۲۳۰میلیون از گل ریحان طلبکارم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد نصرتی پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل گل ریحان البرز اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که بچه‌ها توانستند با غیرت و تلاش فراوان، نمایش خوبی مقابل گل ریحان داشته باشند و به پیروزی دست یابند. به همه آنها خسته نباشید می‌گویم. یک خسته نباشید هم به گل ریحان می‌گویم. در دقایقی از نیمه دوم، ما را تحت فشار قرار دارند و بازی خیلی خوب و محکمی ارائه کردند.

وی با بیان اینکه بازی در نیمه نخست در اختیار تیم پارس جنوبی بود و حریف در این نیمه فقط روی ضدحملات برنامه داشت، تصریح کرد: ما این موضوع را می‌دانستیم. روی این تاکتیک حریف آنالیز ‌خوبی کرده بودیم و موقعیت چندانی به گل ریحان ندادیم. آنها فقط روی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد موقعیت گلزنی ایجاد کردند.

سرمربی پارس جنوبی درخصوص نیمه دوم این بازی خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هم بازی پایاپای بود و گل ریحان روی به بازی مستقیم آورد. حریف با توجه به نفرات بلندقد خود می‌خواست روی ارسال‌ها گل بزند که اجازه ایجاد موقعیت ندادیم. در مجموع نتیجه عادلانه بود، اما بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم.

نصرتی درباره حاشیه‌های فصل گذشته حضورش در گل ریحان و اینکه در آن زمان یک دستگاه لپ‌تاپ گم شده است، گفت: ابتدا باید بگویم یک حاشیه در زمان سرمربیگری من در گل ریحان و میثم منیعی ایجاد شد. منیعی همبازی من در تیم ملی و پاس تهران بوده و از بدنه فوتبال است. برای او در ادامه سرمربیگری خود در گل ریحان آرزوی موفقیت دارم، اما در این باره باید بگویم چرا نمی‌گویند از دو فصل پیش از گل ریحان طلبکارم و اینکه در قرارداد من دست بردند؟

وی در ادامه افزود: اعلام می‌کنم که یک لپ‌تاپ دست من است. چون مربیان همیشه خانه به دوش هستند و لوازم شخصی خود را با خود حمل می کنند. این لپ‌تاپ احتمالا میان لوازم من است و باید آن را جستجو کنم. مگر یک لپ‌تاپ چقدر ارزش مالی دارد که این حواشی را برای من ایجاد کردند؟ من 120 میلیون تومان از دو فصل پیش و 110 میلیون از فصل پیش طلب دارم. چرا نگفتند که آقای نصرتی! شما که زحمت کشید، بفرمایید حق حقوق خود را دریافت کنید.

سرمربی پیشین گل ریحان البرز با اشاره به عملکرد خود در این تیم اظهار داشت: مگر ما بد کار کردیم؟ توانستیم این تیم را در نیم‌فصل به نایب‌قهرمانی برسانیم، اما در ادامه راه چه اتفاقی افتاد؟ الان اصلاً مدیریت تیم گل ریحان در دست کیست که پاسخگو باشد؟ در خصوص این موضوع صحبت کنید، نه درباره لپ‌تاپ. الان حمزه‌لو که در زمان حضور او در مدیریت گل ریحان قرارداد بستم کجاست؟ مالک باشگاه کجاست؟

نصرتی با بیان اینکه می‌داند مالکان باشگاه گل ریحان کجا هستند و چه کاری کرده‌اند، تصریح کرد: از شما می خواهم به این موضوعات بپردازید. در مسائل فنی یا تیم ما برنده خواهد شد، یا تیم میثم منیعی، اما نکته مهم این است که آقایان چه کردند. شما خبرنگاران این موضوعات را رصد کنید که اصلاً این آقایان وجود خارجی دارند که حق استان البرز را اینگونه نادیده گرفتند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان