//
کدخبر: ۲۹۰۵۵۲ //

رضا مهاجری: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه مزد زحمات خود را گرفتیم

رضا مهاجری سرمربی صنعت مس کرمان، پس از کسب پیروزی برابر شهرداری آستارا، ضمن خسته نباشید به اعضای هر دو تیم، و تبریک به شاگردانش، گفت: یک بازی سنگین و پر فشار را پشت سر گذاشتیم.

رضا مهاجری: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه مزد زحمات خود را گرفتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت در ورزشگاه سردار جنگل رشت، با شرایط جوی و چمن مصنوعی، سختی های این بازی را زیاد کرده بود و پیش‌بینی می‌کردیم که بازی پرفشاری در انتظارمان باشد.

وی افزود: خدا را شاکریم که بچه‌ها توانستند بازی را مدیریت کرده و به گل برسند.

مهاجری ادامه داد: بعد از گل هم تیم حریف، با ارسال توپ‌های مستقیم سعی در عقب راندن مدافعان مت و تحت فشار قرار دادن تیم مس داشت که با هشیاری مدافعان و دیگر بازیکنان، با زدن ضربات سر و جمع کردن توپ‌های سوم، اجازه نفوذ به بازیکنان شهرداری آستارا را ندادیم.

سرمربی تیم مس کرمان، با اشاره به اینکه کمتر تیمی میتواند برابر تیم شهرداری آستارا که تیمی جنگنده، پرتلاش و با دوندگی بالاست، نتیجه بگیرد، خاطرنشان کرد؛ بچه‌های ما کار بسیار بزرگی را انجام دادند و امیدواریم در آینده، ضمن ارائه بازی‌های بهتر، بهترین نتایج ممکن را بدست آوریم.

مهاجری در پایان، وضعیت عبدالعظیم گوک و مهدی عسکری، دو بازیکن صنعت مس کرمان، که با مصدومیت، زمین مسابقه را ترک کردند گفت: وضعیت نهایی این دو بازیکن بعد از عکسبرداری و معاینات دقیق پزشکی، مشخص خواهد شد که امیدواریم مشکل خاصی گریبان این بازیکنان را نگرفته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۵۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان