//
کدخبر: ۲۹۰۲۵۲ //

آرامشی که از فجرسپاسی شیراز پر کشید!

تیم فوتبال فجرسپاسی در این چند هفته دچار حواشی شده و آرامش از این تیم دور شده است.

 آرامشی که از فجرسپاسی شیراز پر کشید!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال فجرسپاسی که تمرینات پیش فصل خود را زود آغاز کرد و داوود مهابادی با حساسیت خاصی بازیکنان تیمش را انتخاب کرد تا بالاخره یک تیم مدعی را روانه مسابقات کند اما به یک باره در روزهایی که همه‌ی تیم ها خود را برای حضور در هفته اول آماده می‌کردند داوود مهابادی در یک اقدامی تعجب برانگیز راهی تیم ملی جوانان شد تا کاکوهای شیرازی بدون سرمربی شوند.

فجری ها در هفته نخست مقابل خوشه طلایی ساوه به تساوی رضایت دادند هر چند که مدیریت باشکاه در این مدت تلاش کرد آرامش را به تیم تزریق کند،پیش از هفته دوم بار دیگر مدیریت فجر سپاسی در تمرین تیم حاضر شد و به تمامی بازیکنان اعلام کرد کادر فنی داوود مهابادی با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

اما حالا پس از شکست فجری ها مقابل شهرداری آستارا بازهم حواشی به سراغ این تیم آمده است و بسیاری در تلاش هستند تا یک مربی غیر بومی را به این تیم تحمیل کنند اما تا به امروز مدیران فجر پایبند به کادرفنی خود مانده اند و قطعا کزینه های بومی خوبی هم برای هدایت تیم دارند،هرچند که حواشی شکست این تیم همچنان درگیر این باشگاه است.

تدبیر مدیران فجر سپاسی قطعا پس از این شکست بیش از گذشته مشخص می‌شود و باید تلاش کنند تنها آرامش به تیم تزریق شود و از فشارهای بیرونی و تصمیمات احساسی جلوگیری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان