//
کدخبر: ۲۹۰۲۴۵ //

سروری : بودجه اترک یک سوم شده است / به فکر بهترین نتایج هستیم

سرمربی تیم لیگ دویی اترک بجنورد گفت : در لیگ دسته دوم گروه قوی یا ضعیفی وجود ندارد.

سروری : بودجه اترک یک سوم شده است / به فکر بهترین نتایج هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن سروری سرمربی تیم لیگ دویی اترک بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : ۸۰ درصد از بازیکنان فصل گذشته اترک جدا شده‌اند، تمرینات تیم از ۳۰ روز گذشته آغاز شده و از بین ۱۰۰ بازیکن توانستیم تیم جوان و پر انگیزه ای انتخاب کنیم.

وی افزود : بودجه باشگاه اترک یک سوم شده و با توجه به تورم موجود، قطعاً از لحاظ مالی نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی در باشگاه ایجاد شده است، اما با حضور بازیکنان پر انگیزه به فصل پیش رو بسیار امیدوار هستیم.

سروری در خصوص گروه بندی لیگ دسته دوم، بیان داشت : در قرعه کشی برای تیم ها مسافت سفرها بسیار مهم است، به نظر بنده گروه قوی یا آسان نداریم و تمام تیم ها قابل احترام هستند، متاسفانه فصل گذشته برای برخی از تیم ها بیش از ۱۰ پنالتی گرفته شد و برای تیم ما نیز پس از برگزاری ۲۶ هفته هیچ پنالتی گرفته نشد، امیدوارم داوری‌ها در فصل پیش رو بسیار خوب باشد و هیچ تیمی از این موضوع متضرر نشود.

سروری در پاسخ به این سوال که، چه نظری در خصوص دیدار هفته نخست برابر شمس آذر قزوین دارید، اظهار کرد : با حضور فیروز کریمی در تیم شمس آذر قطعاً نماینده قزوین کیفیت قابل توجهی خواهد داشت، افتخار شاگردی فیروز کریمی را داشته‌ام، ایشان با فضای فوتبال بجنورد کاملاً آشنا هستند و قطعاً بازی مهم هفته نخست جذاب و دیدنی خواهد شد.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۲۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان