//
کدخبر: ۲۹۰۱۸۴ //
سرمربی شهید قندی یزد در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی:

مظاهری : تیم‌های با قدمتی در گروه ما حضور دارند / در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست

سرمربی تیم لیگ دویی شهید قندی یزد گفت : لیگ دسته دوم از کیفیت خوبی برخوردار است.

مظاهری : تیم‌های با قدمتی در گروه ما حضور دارند / در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید مظاهری سرمربی تیم لیگ دویی شهید قندی یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت : از ۴۵ روز گذشته تمرینات باشگاه شهید قندی جهت حضور در لیگ دسته دوم آغاز شده است و با حفظ نیمی از بازیکنان و جذب چند بازیکن با کیفیت به دنبال کسب بهترین نتایج برای استان یزد هستیم، اما باید بگویم در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

وی افزود : چند بازی تدارکاتی بسیار خوب برابر تیم های لیگ یکی فجرسپاسی شیراز، آرمان گهر سیرجان، مس کرمان و تیم های دیگر انجام داده‌ایم و روز جمعه نیز به مصاف تیم مشیز کرمان خواهیم رفت تا برای اولین بازی لیگ دسته دوم در بهترین شرایط قرار بگیریم.

مظاهری در خصوص گروه‌بندی لیگ دسته دوم گفت : لیگ دسته دوم از کیفیت خوبی برخوردار است اما باید بگویم تیم های مدعی در گروه ما بیشتر هستند و بازی های سنگین تری در پیش خواهیم داشت، با توجه به حضور تیم‌های خوب در این گروه امیدوار هستیم بر خلاف فصل گذشته تمام تیم‌ها تا آخرین روز برای فوتبال پاک تلاش کنند، چون تیم شهید قندی در فصلی که گذشت از بی تفاوت بودن چند تیم متضرر شد.

سرمربی شهید قندی یزد در پایان بیان کرد : از حضور تیم‌های با قدمت در گروه خود خوشحال هستم و قطعاً با حضور تیم های ناشناخته و پر انگیزه به همراه این تیم‌ها کیفیت مسابقات چند برابر خواهد شد.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۰۱۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان