//
کدخبر: ۲۸۹۸۲۷ //

پرسپولیس بالاخره گل زد/ سوپرمن ناجی پرسپولیس در نیمه نخست

دیدار دو تیم پرسپولیس و شهر‌خودرو با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایان یافت

پرسپولیس بالاخره گل زد/ سوپرمن ناجی پرسپولیس در نیمه نخست

هفته چهارم لیگ برتر امروز در حالی آغاز شد، که پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ در تهران و ورزشگاه آزادی با قضاوت رضا کرمانشاهی پذیرای تیم شهر خودرو بود.

پرسپولیس در ۴۵ دقیقه اول با انجام بازی مالکانه بدنبال در اختیار گرفتن بازی و ایجاد موقعیت بود که نسبت به بازی هفته قبل بسیار عملکرد بهتری از خود بجای گذاشت و بروی یک ضربه ایستگاهی کاپیتان سید‌جلال حسینی موفق به گلزنی شد تا پرسپولیس اولین گل خود را در لیگ بیستم و جریان بازی به ثمر برساند.

حضور آرمان‌رمضانی و امید عالیشاه در ترکیب ثابت از نکات مهم ترکیب سرخپوشان بود.

رمضانی در نبردهای هوایی بسیار خوب ظاهر شد و با زدن ضربات سر اول در یک سوم دفاعی حریف موجب ایجاد موقعیت‌ برای هافبک‌های پرسپولیس شد، هرچند از دست دادن یک موقعیت بسیار خوب در دقیقه ۳۳ بازی عملکرد خوبش را تحت شعاع قرار داد.

عالیشاه هم بسیار پر انرژی و دونده ظاهر شد و در ایجاد موقعیت برای هم‌بازیان خود موفق عمل‌کرد و بروی گل پرسپولیس تاثیرگذار بود.

شاگردان مهدی رحمتی در تیم شهر خودرو هم در این نیمه سعی داشتن با پرس در یک سوم میانی و دفاعی حریف اجازه بازیسازی به حریف را ندهند، اما فاصله‌ی ایجاد شده در یک سوم دفاعی خودی خطراتی برای آنها بوجود آورد.

نیمه دوم این دیدار قطعا شدت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و  سفید‌پوشان مشهدی برای جبران گل خورده به میدان خواهند آمد و پرسپولیس هم به فکر افزایش گل‌های خود خواهد بود.

باید دید نیمه مربیان نصیب گل‌محمدی خواهد شد یا رحمتی تفکراتش را بر بازی دیکته خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان