//
کدخبر: ۲۸۹۸۱۹ //

محمد نصرتی: داور گفت نیمکت هر تیمی اعتراض کند، به بزرگتر تیم کارت می‌ دهم!

محمد نصرتی در خصوص آخرین وضعیت پارس جنوبی جم صحبت هایی را انجام داده است.

 محمد نصرتی: داور گفت نیمکت هر تیمی اعتراض کند، به بزرگتر تیم کارت می‌ دهم!

محمد نصرتی از صدر نشینی تیمش در جدول لیگ آزادگان می گوید.

به گزارش فرتاک نیوز، محمد نصرتی در خصوص صدر نشینی پارس جنوبی جم در هفته دوم و شرایط فعلی این تیم در فصل جدید لیگ آزادگان  گفت:

الان اصلا به جدول نگاه نمی‌کنیم. خیلی زود است بخواهیم در مورد جدول و صدرنشینی صحبت کنیم. تیم ما نسبت به فصل قبل صد درصد تغییرات داشته است. نمی‌دانم چرا فوتبال در لیگ یک در بحث تیم، مدیریت و مالکیت ثبات ندارد و این شرایط کار مربی و کادر فنی را سخت می‌کند.

سرمربی پارس جنوبی افزود:

وقتی تیمی صد در صد تغییرات داشته برای آمادگی و شناخت بازیکنان از هم زمان لازم است. ما تقریبا جزو آخرین تیم‌هایی بودیم که کارمان را شروع کردیم اما بازیکنان با انگیزه و غیرت مثال‌زدنی خوب کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و قطعا خدا هم این تلاش‌ها را می‌بیند.

نصرتی با اشاره به بازی‌های اول و دوم پارس جنوبی گفت:

در هفته اول بازی سختی داشتیم. آرمان‌گهر تیم سازمان‌یافته‌ای است و ما تحت فشار هم قرار گرفتیم اما توانستیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم. دیروز بازی یک طرفه‌ای داشتیم. تیم رایکا بیشتر چشم به ضدحملات یا اشتباهات فردی ما داشت. البته نادر دست‌نشان مربی باهوش و زیرکی است و آن‌ها یکی دو موقعیت هم به دست آوردند. در مجموع بازی خوبی بود. شرایط تیم ما رفته رفته بهتر و اعتماد به نفس بچه‌ها بیشتر می‌شود. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم.

سرمربی پارس جنوبی در مورد کیفیت این تیم در هفته دوم گفت:

قطعا نسبت به بازی اول شرایط بهتری داشتیم. شک  نکنید در ادامه روند خیلی بهتری خواهیم داشت. تعدادی بازیکن جوان داریم که کم‌کم به بدنه تیم اضافه می‌شوند. دیروز یونس اکبرپور 18 ساله 35 دقیقه بازی کرد یا دفاع میانی ما که حدود 21 سال سن دارد اما هم در بازی اول و هم در بازی دوم حضور داشت. دو سه بازیکن را به خاطر کرونا در اختیار نداریم با این حال عملکرد تیم خوب است و بازیکنان با انگیزه کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

نصرتی در مورد کارت زردی که در بازی روز گذشته مقابل رایکا دریافت کرد، گفت:

در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. شاید حرفی بزنم که خیلی خوشایند نباشد. وقتی داور به من کارت داد از او پرسیدم چرا کارت دادی، گفت نیمکت هر تیمی اعتراض کند به بزرگتر تیم کارت می‌دهم. می‌گویند قانون جدید است که اگر داور ببیند نیمکت پر سروصدا است و شلوغ می‌کند و نتواند تشخیص بدهد، به سرمربی یا سرپرست تیم کارت می‌دهد چون مدیریت نیمکت با آن‌هاست.

نصرتی در مورد این که پارس جنوبی به خاطر برخی قوانین سال گذشته در لیگ برتر دچار مشکلاتی شد و آیا امسال تضمینی داده شده که بدون دغدغه کار کند، گفت:

من بیشتر با ایوب چراغی مدیر تیم در ارتباط هستم، بهرام رضائیان را هم البته کمتر می‌بینم اما او پیگیر کارها است. فعلا اتفاق خاصی نیفتاده، هنوز یک ریال پرداختی به بازیکنان انجام نشده، اردویی برگزار کردیم که هنوز تسویه نشده اما رضائیان گفت که از این بابت مشکلی نداریم. من امیدوارم هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد، چون بچه‌ها واقعا با تمام وجود کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند و بهتر است باشگاه هم پشتشان باشد و به آن‌ها انگیزه بدهد.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در مورد بازی هفته آینده این تیم در خانه گل‌ریحان افزود:

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. بازی سختی مقابل گل‌ریحان داریم.  امیدوارم امروز ریکاوری خوبی داشته باشیم و کم کم برای بازی سوم آماده شویم.

نصرتی ادامه داد:

تیم خوب و جوانی داریم، چند بازیکن باتجربه هم کنار آنها حضور دارند. نمی‌گویم  تیم کم‌بضاعت یا بی‌بضاعتی هستیم اما بازیکنانی که جذب کردیم باانگیزه و پر انرژی هستند. به دنبال بازیکنان اسم و رسم دار نبودیم که هزینه بیهوده کنیم. سعی کردیم به صورت بهینه هزینه کنیم. تک‌تک این بازیکنان با انگیزه و اشتیاق آمادند که این مسأله کار را برای ما راحت‌تر می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۸۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان