//
کدخبر: ۲۸۹۸۱۴ //

مرفاوی: مسابقه سختی در پیش داریم اما می‌توانیم پیروز بازی باشیم

مربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش بازی سختی برابر پیکان خواهد داشت.

مرفاوی: مسابقه سختی در پیش داریم اما می‌توانیم پیروز بازی باشیم

محود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی، یک جلسه از همراهی آبی‌ها محروم خواهد بود و برای نشست خبری قبل از بازی استقلال مقابل پیکان، صمد مرفاوی به نشست خبری آمد.

به گزارش فرتاک نیوز، او در این کنفرانس مطبوعاتی گفت: پیکان تیم خوبی است و در این چند هفته نتایج قابل قبولی گرفته است و روبروی ما با انگیزه ظاهر می‌شود. امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم. مسابقه سختی در پیش داریم اما می‌توانیم پیروز بازی باشیم. با توجه به شرایط تمرین شاید تمرینات تاکتیکی ایده‌آلی نداشتیم اما بازیکنان آمادگی لازم را برای این بازی دارند.

مرفاوی درباره مصدومان تیمش گفت: ما در این بازی شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی را در اختیار نداریم و امیدوارم هر چه سریع‌تر سلامتی خود را به دست بیاورند.

مدیر فنی استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا استقلال به ترکیب اصلی خود نرسیده است؟ خاطرنشان کرد: من این مساله را قبول ندارم. ما بازیکنان خود را به خوبی می‌شناسیم و با توجه به تاکتیک تیم نفرات خود را انتخاب می‌کنیم و نسبت به بازیکنان خود شناخت داریم. به خاطر کرونا بعضی بازیکنان از شرایط آرمانی خود دور ماندند اما با توجه به تمریناتی که داریم سعی می‌کنیم بازیکنان شرایط آرمانی خود را به دست بیاورند. ما بازیکنانی داریم که می‌توانند در خدمت تیم باشند.

او درباره اینکه گفته می‌شود در کادر فنی استقلال اختلاف نظر وجود دارد، اظهار کرد: در تیم استقلال در راس کادر فنی آقای فکری حضور دارند و بقیه کادر فنی با ایشان همکاری می‌کنند و جایی که لازم باشد همفکری‌های لازم انجام می‌شود اما تصمیم نهایی را آقای فکری می‌گیرند. این مساله طبیعی است و در تمام فوتبال دنیا این مساله وجود دارد و کسانی به کمک سرمربی می‌آیند.

صمد مرفاوی در پاسخ به این سوال که آیا پرویز مظلومی درباره مسائل فنی نظر می‌دهد؟ گفت: ایشان مدیر تیم هستند و کار خودشان را انجام می‌دهند و شرایطی پیش نیامده درباره این مساله صحبت کنند.

او در واکنش به اظهارات مهدی تارتار درباره حاشیه‌سازی نیمکت‌ها گفت: من خودم اعتقادم همین است که وقتی که یک تیم شرایط فنی خودش را داشته باشد،‌ چرا باید وارد مسائل حاشیه‌ای شود و نیمکت پرخاشگر و شلوغی داشته باشد؟ توصیه من به تمام مربی‌ها این است که دانش و علم خودشان را بالا ببرند و به مسائل فنی متمرکز شوند و به فکر این نباشند که چرا نیمکت حریف فلان کار را انجام داد. باید به فکر شرایط تیم خودمان باشیم. اینکه به فکر نیمکت حریف باشیم و مسائل روانی را مد نظر قرار دهیم، فکر می‌کنم کار پسندیده و اخلاقی نباشد.

مرفاوی درباره شرایط زمین چمن این بازی تاکید کرد: همانطور که می‌دانیم بازی پیکان و شهرخودرو لغو شد و ۲۵ دقیقه بازی انجام شد. این درحالی بود که دو تیم در آن زمین گرم کرده بودند. هم تیم پیکان دوست دارد روی زمین بازی کند و هم ما دوست داریم فوتبال جذابی ارائه دهیم. اگر زمین کیفیت خوبی داشته باشد، برای هر دو تیم خوب خواهد بود. به نظر من زمین کیفیت لازم را ندارد مگر اینکه در این چند روز اتفاق خاصی رخ داده باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۸۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان