//
کدخبر: ۲۸۹۳۱۳ //

تارتار: خوشحالم داور پنالتی ما را برگرداند

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید از اینکه داور با برگرداندن پنالتی تیمش در دیدار با ذوب‌آهن عدالت را رعایت کرد، خوشحال است.

تارتار: خوشحالم داور پنالتی ما را برگرداند
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی فیزیکی بود و دو تیم برای کسب برد وارد بازی شدند. تیم ما بهتر شروع کرد و به گل رسیدیم. به خاطر نداشتن تمرکز خیلی زود گل مساوی را دریافت کردیم ولی در ادامه بازی را خوب اداره کردیم و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. در مجموع عدالت اجرا شد و از بازیکنانم تشکر می‌کنم.

مهم‌تر از همه‌چیز اجرای عدالت بود. جا دارد به گروه داوری به خاطر شجاعت و جسارتی که داشتند تبریک و خسته نباشید بگویم. با برگرداندن پنالتی حق ذوب‌آهن را ضایع نکردند. در جریان بازی خیلی بهم ریختم چون این موضوع را داور چهارم که از صحنه خیلی دور بود به داور مسابقه گفت ولی گویا ایشان فیلم بازی را دیده و فهمیده بود که آن صحنه پنالتی نبود.

تارتار: خوشحالم داور پنالتی ما را برگرداند

او ادامه داد: درود به شرف بازیکن ما یعنی حسین پورامینی که از بازیکنان سالم، پاک و با صداقت است. او به داور مسابقه می‌گوید دفاع ذوب‌آهن با او برخوردی نداشته است. خیلی سخت بود که پنالتی ما برگردد ولی در نهایت خوشحالیم که عدالت اجرا شد. از داور چهارمی که با او خیلی بحث کردم عذرخواهی می‌کنم. بعد از بازی هم از گروه داوری تشکر کردم.

تارتار درباره آمدن تکنولوژی کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران هم، گفت: از روزی که VAR وارد فوتبال دنیا شد اصرار داشتم این سیستم به فوتبال ما اضافه شود. یک مربی شبانه‌روز کار می‌کند، یک گروه ۴۰ نفره با تمام وجود وقت می‌گذارند تا موفق شوند اما با یک سوت اشتباه همه آرزوها و اهداف‌شان از بین می‌رود. من عاجزانه و برای چندمین بار از مسئولین رده بالای کشور می‌خواهم این سیستم را وارد فوتبال ما کنند و سخت بگیرند تا باشگاه‌ها مجبور شوند این کار را انجام دهند تا ان‌شاءالله از این به بعد شاهد اشتباهات داوری نباشیم.

سرمربی پیکان درباره صحبت‌هایش با رحمان رضایی هم توضیح داد: این یک صحبت خصوصی بود و مشکل خاصی در کار نبود.

تارتار درباره هدف‌گذاری باشگاه پیکان در این فصل هم بیان کرد: قولی که به باشگاه داده‌ام این است که با تمام وجود کار کنم. قول رتبه و جایگاه نداده‌ام ولی انتظار خودمان از خودمان بالاست. ما در این فوتبال استخوان خرد کرده‌ایم. به بازیکنان هم گفته‌ام که باید فکر دست و پا زدن در ته جدول را از سرشان بیرون کنند. بازیکنان ما امروز تاکتیک‌پذیر عمل کردند. از آن‌ها تشکر می‌کنم که فضایی به حریف ندادیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان