//
کدخبر: ۲۸۹۲۸۲ //

«حامد لک» با شماره ۸۱ گل نمی‌خورد!

حامد لک از زمان حضورش در پرسپولیس عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته و توانسته جای خالی بیرانوند را به خوبی پر کند.

«حامد لک» با شماره ۸۱ گل نمی‌خورد!
به گزارش فرتاک نیوز،

از آنجایی که علیرضا بیرانوند در لیگ قهرمانان آسیا پیراهن شماره یک را پوشیده بود بنابراین جانشین او نمی‌توانست در این مسابقات از همان شماره استفاده کند. از قضای روزگار اولین بازی‌های حامد لک در پرسپولیس هم در همین رقابت‌ها بود. حامد لک که سال‌ها شماره یک می‌پوشید قید این شماره را زد اما درخواست شماره عجیبی کرد؛ ۸۱... ماجرا چه بود؟

روز اول که حامد سر تمرین حاضر شد همه تصور کردند باید شماره یک را انتخاب کند اما به مربیان و سرپرست تیم گفت قصد دارد پیراهن شماره ۸۱ را بپوشد! دلیل حرفش را پرسیدند که گفت شماره یک را سال‌ها به تن کرده و برایش تازگی ندارد. از سوی دیگر این شماره در پیراهن فعلی‌اش هم نمایان است اما شماره ۸ را به خاطر علی کریمی می‌خواهد. اسطوره باشگاه پرسپولیس که حامد علاقه خاصی به این بازیکن داشته و بارها با پیراهن‌هایی که عکسی از جادوگر فوتبال ایران روی آن نقش بسته بود، وارد زمین می‌شد و زیر پیراهن اصلی می‌پوشید. اما جالب اینجا بود که پیراهن شماره ۸۱ برای حامد لک به قول معروف آمد داشت.

او توانست بهترین بازی‌های عمر فوتبالی خودش را با همین شماره ۸۱ و در لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد. حامد لک نمایش دلپذیر و حیرت‌انگیزی در این رقابت‌ها داشت و به‌عنوان بهترین گلر غرب آسیا نیز برگزیده شد. پرسپولیس با کمک حامد لک و همبازیانش به تهران برگشت و در تمرینات مجدد این دروازه‌بان شماره یک پوشید. خیلی‌ها تصور کردند گلر اول پرسپولیس قصد دارد با پیراهن شماره یک لیگ بیستم را آغاز کند اما در همان بازی اول غافلگیر شدند.

حامد لک بار دیگر پیراهن شماره ۸۱ را پوشید و توانست برابر سایپا کلین‌شیت کند. او در این دیدار یک موقعیت تک‌به‌تک و صددرصد گلزنی را هم از بازیکنان حریف گرفت تا باور کند شماره ۸۱ برایش شگون دارد. عجبا حامد لک در هفته دوم و دیدار با صنعت نفت آبادان هم گلی دریافت نکرد و توانست دومین کلین‌شیت خود در لیگ برتر با لباس پرسپولیس را پشت‌سر بگذارد. حالا این دروازه‌بان کم‌اشتباه خوشحال است که شماره ۸۱ را انتخاب کرده است. شاید تنها دغدغه کنونی حامد لک نادیده گرفتن او توسط دراگان اسکوچیچ باشد.

در روزهایی که علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت در لیگ بلژیک نیمکت‌نشین شد و رشید مظاهری هم مدت‌هاست در بازی‌های رسمی به میدان نرفته، دعوت نشدن حامد لک به تیم ملی به علامت سؤال بزرگی برای همه تبدیل شده است. آیا شماره ۸۱ پرسپولیس با تداوم درخشش در تیم باشگاهی خود و کلین‌شیت‌های متوالی می‌تواند تنها دغدغه شخصی خودش را نیز پشت‌سر بگذارد؟ باید منتظر ماند و دید!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۲۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان