//
کدخبر: ۲۸۹۲۸۱ //

نا‌امید کننده‌ترین شرایط ممکن/ آقای گل‌محمدی این چه پرسپولیسی است؟

«تیم‌پرسپولیس تهران در هفته سوم‌رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم نفت مسجد سلیمان متوقف شد»

نا‌امید کننده‌ترین شرایط ممکن/ آقای گل‌محمدی این چه پرسپولیسی است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

قهرمان چهار دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر فصل بیستم را با شرایط بدی آغاز کرده و هواداران  بسیار نگران اوضاع تیم محبوب خود هستند.

پرسپولیس از سه بازی خود ۵ امتیاز کسب کرده و در فاصله ۲ امتیازی صدر جدول قرار دارد، اما نکته مهم بازی‌‌ نچدان دلچسب شاگردان گل‌محمدی در دو بازی اخیر و خصوصا دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان است.

پرسپولیس در سه بازی اخیر خود در جریان بازی نتوانسته است گلی را به ثمر برساند و تنها گل آنها که موجب پیروزی در هفته دوم رقابت‌ها شده بود، از روی نقطه پنالتی بدست آمده است و این موضوع بسیار نگران کننده است.

تیم گل‌محمدی بر خلاف فصل گذشته و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فاقد شادابی و انرژی لازم است و در بازی آنها مقابل نفت، اشتباهات فراوان و عدم تمرکز به خوبی مشهود بود.

گل‌محمدی در کوچینگ هم خوب عمل نمی‌کند و در دو دیدار آخر این تیم تعویض‌ و تغییرهای تاکتیکی که موجب تغییر روند بازی بشود، از سوی او  دیده نشد.

برای تیمی‌که فینالیست لیگ‌ قهرمانان آسیا است، داشتن یک ضربه در چهارچوب در طول نود دقیقه مقابل نفت مسجد‌سلیمان شرم آور است.

شرایط و بضاعت پرسپولیس در حال حاضر همین است و محرومیت آل‌کثیر نمی‌تواند دلیل خوبی برای عملکرد ضعیف خط حمله پرسپولیس باشد.

گل‌محمدی مسؤل فنی تیم پرسپولیس است و باید برای ضعف‌های فنی و عملکرد نامناسب تیمش چاره‌ای بیاندیشد.

نمایش پرسپولیس در مسجد سلیمان همانند نیمه دوم بازی مقابل نفت آبادان آنقدر ضعیف و کسل‌کننده بود که هواداران این تیم را به شدت  نا‌آرام کرده است.

تیم گل‌محمدی فاقد پلن B برای طراحی حملات خود است و این بزرگترین شانس حریفان برای کنترل خط حمله آنها است و بستن راه‌های خط هافبک سرخپوشان عملاً موجب فلج شدن بازی روان آنها می‌شود.

پرسپولیس در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان به جز  صحنه منجر به خطای پنالتی هیچگاه برنامه‌ی اجرایی برای نزدیک شدن به دروازه حریف ارائه نداد و استفاده از عمق خط دفاعی حریف و کاراهای ترکیبی  به هیچ‌عنوان دیده نشد.

اصرار گل محمدی به استفاده نکردن همزمان از دو مهاجم مرکزی هم نکته مهم دیدار‌های پرسپولیس است و مهدی عبدی و آرمان رمضانی حتی در شرایطی که پرسپولیس به گل نیاز دارد، در کنار هم در زمین قرار نمی‌گیرند.

ادامه این روند تیم را  بیشتر اسیر فشار و حواشی‌ خواهد کرد و  یحیی و دستیارانش باید خیلی زود پرسپولیس را به روند خوب خود باز گردانند چرا که هواداران این تیم طاقت دیدن چنین‌ پرسپولیسی‌ را نخواهند داشت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۲۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان