//
کدخبر: ۲۸۹۰۵۸ //

ستاره آرژانتینی اینتر زیر ذره بین باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید

دو غول فوتبال اسپانیا در کمین ستاره آرژانتینی اینتر هستند.

ستاره آرژانتینی اینتر زیر ذره بین باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید

نشریه «توتو اسپورت» تورین خبر داد آینده لوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی با اینتر امروز(چهارشنبه) در جلسه سرنوشت مشخص خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز، مارتینز 23 ساله تابستان گذشته در یک قدمی انتقال به بارسلونا قرار دارد ولی اینتر مذاکره با باشگاه اسپانیایی را نپذیرفت و با این انتقال مخالفت شدید کرد. البته بحران کرونا باعث شد تا به باشگاه ها ضربه اقتصادی سنگینی وارد شود و این بحران هم مانع از انجام این انتقال شد.

البته مهاجم تیم ملی آرژانتین همچنان زیر ذره بین باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید قرار دارد. دو غول فوتبال اسپانیا امروز منتظر نتیجه جلسه سرنوشت ساز مارتینز با اینتری ها هستند.

پیش از این نراتزوری تلاش زیادی کرد تا قرارداد این بازیکن را  تمدید کند ولی موفق به این کار نشد و درباره مبلغ قرارداد اختلاف ایجاد شد. دستمزد مارتینز اکنون در اینتر سالی 2.2 میلیون یورو است.

باشگاه اینتر می خواهد دستمزد این بازیکن را 5 میلیون یورو کند تا رضایت او برای تمدید قراردادش کسب کند. البته مدیر برنامه ستاره آرژانتینی خواهان دریافت دستمزد سالیانه 7.5 میلیون یورویی است.

این اختلاف باعث شده تا باشگاه بارسلونا و رئال مادرید در کمین باشند تا در صورت عدم توافق بین طرفین سریعا وارد عمل شوند و مهاجم آینده دار را به خدمت بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۹۰۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان