//
کدخبر: ۲۸۸۹۴۶ //

جذابیت‌های هفته سوم لیگ برتر ایران

در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید شاهد تقابل‌های جذابی در صدر و قعر جدول باشیم.

جذابیت‌های هفته سوم لیگ برتر ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران فردا و پس فردا(چهارشنبه و پنجشنبه) با انجام هشت دیدار به انجام می رسد و پرونده اش بسته خواهد شد. در این هفته شاهد جدال های جذابی خواهیم بود که می تواند جدول را دستخوش تغییراتی کند.

یکی از جذاب ترین بازی های هفته سوم در سیرجان برگزار می شود. جایی که تیم گل گهرِ صدرنشین و ۶ امتیازی باید به مصاف فولاد خوزستانی برود که با چهار امتیاز در پی صدرنشینی است. تقابل قلعه نویی و نکونام در آماده ترین شرایط می تواند آبستن حوادث زیادی باشد.

استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان ماشین سازی است. محمود فکری به دنبال این است تا با یک برد، حواشی را از تیمش دور کند و دوباره استقلال را در جدول به امتیاز۶ برساند. ماشین سازی هم که در ۲ هفته نخست دور از انتظار ظاهر شده با سرمربی جوانش به تهران می آید تا برای استقلال مانند فصل قبل مشکل ساز شود.

سایپا و نساجی برگزار کننده دیگر دیدار تهران هستند. خودروسازان در ۲ هفته ابتدایی ۲ امتیاز جمع کرده اند و مازنی ها با وحید فاضلی جزو خوب های لیگ بوده اند و چهار امتیاز را جمع آوری کرده اند. باید دید در این بازی شاهد نخستین باخت تیمی خواهیم بود یا خیر.

اما یک بازی حساس دیگر. ۲ تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم ومس رفسنجان باید در اراک مقابل هم قرار بگیرند. تنها تیمهایی که گلی نزده اند و امتیازی به دست نیاورده اند حالا مقابل هم قرار می گیرند تا این طلسم ها را بشکنند. بدون شک بازنده این دیدار چیزهای زیادی را از دست می دهد.

جذابیت‌های هفته سوم لیگ برتر ایران

شهرخودرو و صنعت نفت بعد از تحمل شکستی تلخ در تهران مقابل پیکان وپررسپولیس در برابر یکدیگر صف آرایی می کنند. مهدی رحمتی در اولین بازی خانگی سه گل به ماشین سازی زد و صنعت نفت با پورموسوی هیچ دوست ندارد که دومین باخت را در دومین بازی بیرون از خانه تجربه کند.

ذوب آهن با رحمان رضایی اگر بدشانس نبود تا حالا بیش از ۲ امتیاز کسب می کرد. آنها این بار باید به ددیار پیکان بروند. پیکان بعد از باخت به صنعت نفت در آبادان، موفق شد بردی جنجالی را در برابر شهرخودرو به دست بیاورد. باید دید تقابل این دو تیم در فولادشهر به چه نتیجه ای منجر می شود. کار سختی پیش روی هر ۲ تیم در این بازی نزدیک وجود دارد. فصل قبل در اصفهان پیکان موفق شد به برد شیرینی دست پیدا کند اما ستاره های آن مسابقه و سرمربیان ۲ تیم تغییر کرده اند.

تراکتور و سپاهان برگزار کننده جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازی هفته هستند. ۲ تیم بزرگ شهرستانی که تا به اینجا به ترتیب ۲ و سه امتیاز را به دست آورده اند. بدون تردید تراکتور به چیزی جز برد فکر نمی کند و سپاهان با محرم نویدکیا می توانند به تساوی هم رضایت داشته باشند. این دیدار مملو از ستاره های جوان، باتجربه و ملی پوش است. تماشای این دیدار را به هیچ وجه از دست ندهید.

اما آخرین بازی. جدال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس. سرخپوشان تهرانی فصل قبل و در دیدار برگشت طلسم نفت را شکستند و این تیم را سرانجام شکست دادند. این بار باید دید در تقابل بین یحیی گل محمدی و رفیق و همکار دیرینه اش مجتبی حسینی چه نتیجه ای به دست می آید و کدام تیم موفق خواهد شد. نفت با توجه به تغییرات زیادی که داشته به مساوی هم راضی خواهد بود اما یحیی می داند که برای جبران تساوی هفته نخست در برابر سایپا باید در این دیدار به برتری برسد.

شما درباره هفته سوم چه فکر می کنید؟ آیا در این هفته شاهد بازی های بهتری از سوی ۱۶ تیم حاضر در لیگ خواهیم بود؟ در ۲ هفته اول ۳۳ گل به ثمر رسید و میانگین گل های زده شده کمی بیشتر از ۲ گل بود. در این هفته انتظار چند گل را باید داشته باشیم؟

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۹۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان