تاریخ انتشار: 1399/09/03 20:01
مصلحی: میثم منیعی مربی تیم است؛
کد خبر: 50244

مشکلات گل ریحان حل شده و دنبال صعود هستیم

سرپرست تیم فوتبال گل ریحان می‌گوید 30 دقیقه قبل از بازی مجوز بازیکنان این تیم برای بازی مقابل مس کرمان صادر شده است.
مشکلات گل ریحان حل شده و دنبال صعود هستیم

شب قبل از اولین هفته بازی های لیگ یک بود که باشگاه گل ریحان البرز با انتشار اطلاعیه‌ای از انصراف خود خبر داد؛ موضوعی که ابهامات زیادی در آینده لیگ ایجاد کرد.

به هر ترتیب اما این تیم که باید در ورزشگاه انقلاب کرج از مس کرمان میزبانی می‌کرد، با 14 بازیکن در این مسابقه حاضر شد و با تساوی یک بر یک زمین مسابقه را ترک کرد.

 مصلحی سرپرست تیم فوتبال گل ریحان در رابطه با شرایط باشگاه به ورزش سه گفت:«  ما نمی دانستیم بازی می کنیم یا نه. آقای منیعی که سرمربی تیم هستند، 20 بازیکن را انتخاب کرده بودند و در اردو بودیم، که در خبرگزاری ها آمد باشگاه از حضور در مسابقات انصراف داده است. پرس و جو که کردیم، قرار بر این بود که باشگاه دیگر در مسابقات شرکت نکند.»

او ادامه داد:« مثل اینکه مشکلاتی در باشگاه و همینطور در فدراسیون ایجاد شده بود؛ ولی روز بازی هم فدراسیون کمک کرد و هم باشگاه کمک کرد. ساعت 2 بود که 11 بازیکن مجور گرفتند و سه بازیکن را هم دقایق آخر مجوز دادند، تا بتوانیم مقابل مس کرمان که سه اردو پیش از شروع مسابقات برگزار کرده بود، حضور پیدا کنیم و بچه ها مقابل این تیم غیرت کردند و نتیجه خوبی گرفتند. واقعا اینجا باید از آقای محمودزاده، مدیران باشگاه و همینطور اقای منیعی به عنوان سرمربی تیم تشکر کنیم»

سرپرست گل ریحان در مورد ابهاماتی که پیرامون سرمربی این تیم وجود دارد، بیان کرد:« آقای سوادکوهی مربی تیم نیستند. ایشان با تیم بودند ولی آقای منیعی جایگزین او شده اند.»

از مصلحی در رابطه با آینده تیم فوتبال گل ریحان در لیگ یک پرسیدیم و سرپرست این تیم اینطور به این سوال واکنش نشان داد:« تیم ما شرایط سختی داشته، ولی کمک هایی شده که اکنون با پتانسیل بالایی که در تیم وجود دارد، دنبال صعود به لیگ برتر هستیم. هم بازیکنان باتجربه و هم بازیکنان جوان خوبی داریم و برای این هدف تلاش خواهیم کرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wk7l5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال خوزستان: گل ریحان تیم باتاکتیکی بود و ما را آزار داد