//
کدخبر: ۲۸۸۷۳۷ //

بیک‌زاده: دو پنالتی مسلم برای بادران نگرفتند/ سناریوی پارسال در حال تکرار شدن است

هاشم بیک‌زاده مربی تیم فوتبال بادران تاکید کرد که داور دیدار با استقلال خوزستان دو پنالتی مسلم به سود بادران نگرفت.


بیک‌زاده: دو پنالتی مسلم برای بادران نگرفتند/ سناریوی پارسال در حال تکرار شدن است
به گزارش فرتاک نیوز،

بادران روز گذشته در هفته اول مسابقات لیگ دسته اول مغلوب استقلال خوزستان شد، این در حالی است که هاشم بیک‌زاده مربی بادران تاکید می‌کند که قضاوت داور این بازی به ضرر بادران بود. او در خصوص این موضوع می‌گوید: ما در فصل گذشته در بسیاری از بازی‌ها بابت داوری‌ها ضربه خوردیم که اگر آن امتیازها از بادران کم نمی‌شد قطعا شرایط ما فرق می‌کرد. به نظر می‌رسد این سناریو در فصل جدید هم در حال تکرار شدن است و این خیلی بد است که بازیکنان ما نسبت به داوری ذهنیت منفی داشته باشند. این بازی دوباره نگرانی‌هایی را برای ما ایجاد کرد که فقط مربوط به اشتباه داوری است.

بیک‌زاده حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد: در این بازی دو خطای پنالتی صددرصد روی بازیکنان ما رخ داد که داور از آنها چشم‌پوشی کرد. ما نمی‌گوییم عمدی در کار است ولی داوران باید با تمرکز بالایی سوت بزنند تا حقی از تیمی ضایع نشود. اگر قرار است شکست بخوریم فقط باید در زمین مسابقه و روی مسائل فوتبالی باشد، نه اینکه با اشتباهات تاثیرگذار داوری بازنده باشیم. خواهش ما از کمیته داوران و دپارتمان داوری این است که روی قضاوت‌ها نظارت داشته باشند.

مربی بادران در پایان حرف‌هایش تاکید می‌کند: ما در این بازی پنج بازیکن را به دلیل مصدومیت و بیماری کرونا در اختیار نداشتیم و از طرفی بازی اول هم شرایط خاص خودش را دارد. ما تیم خوبی داریم و مطمئن باشید در هفته‌های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان