//
کدخبر: ۲۸۸۶۳۳ //

وقتی نوراللهی بالرین می‌شود

بازی تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت یک بازی جذاب و البته با صحنه‌های عجیب بود؛ بی شک یکی از آن صحنه‌ها لحظه‌ای بود که احمد نوراللهی مثل یک رقصنده باله دور خودش چرخید.

وقتی نوراللهی بالرین می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

بازی تیم های پرسپولیس و صنعت نفت یک بازی جذاب و البته با صحنه های عجیب بود؛ بی شک یکی از آن صحنه ها لحظه ای بود که احمد نوراللهی مثل یک رقصنده باله دور خودش چرخید.

پرسپولیس روز گذشته اولین پیروزی اش در لیگ بیستم را به دست آورد. این تیم که در اولین مسابقه اش برابر سایپا نتوانسته بود از سد حریفش بگذرد و یک امتیاز گرفته بود در دومین بازی و در ورزشگاه آزادی به دنبال سه امتیاز بود. پرسپولیس در نهایت هم این بازی را با ضربه پنالتی سیامک نعمتی در دقایق پایانی نیمه اول با پیروزی پشت سرگذاشت.

اما جدا از اخراج یحیی گل محمدی و پنالتی پرسپولیس که صحنه های بحث برانگیز این بازی بودند یک اتفاق جالب نیز وجود داشت که ویدئوی آن در فضای مجازی پربازدید شد.

وقتی نوراللهی بالرین می‌شود

در نیمه دوم بازی و روی یک صحنه ، احمد نوراللهی هافبک شماره 8 پرسپولیس برای زدن یک توپ سرگردان خیز برمی دارد اما مهدی شیری مدافع راست این تیم زودتر به توپ می رسد هرچند مدافع نفت آبادان قبل از همه تکل را بسته و در نهایت توپ و پای شیری را می زند.

موضوع جالب اما حرکت نوراللهی است که انگار به طور ناخودآگاه دست به شبیه سازی می زند. در تصاویر کاملا مشخص است که او با توپ و تکل مدافع نفت فاصله دارد اما به محض اینکه تکل روی پای شیری بسته می شود نوراللهی مثل یک رقصنده باله دور خودش می چرخد و در حالیکه چهره اش میمیک درد به خود گرفته روی زمین می افتد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان