//
کدخبر: ۲۸۸۵۲۳ //

اتفاقی عجیب؛سرمربی محروم قرارداد بست!

با تغییر مدیرعامل باشگاه مس سونگون، وضعیت سرمربیگری تیم فوتسال مس که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است همچنان در ابهام قرار دارد.

اتفاقی عجیب؛سرمربی محروم قرارداد بست!

بعد از اتفاقاتی که در فینال لیگ برتر فوتسال در فصل گذشته رخ داد قابل پیش بینی بود که مدیریت باشگاه مس سونگون تغییراتی خواهد داشت. عملکرد حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس باوجود کسب عنوان قهرمانی با این تیم برای سومین بار پیاپی در لیگ برتر، از سوی بعضی از کارشناسان و حتی مسئولان استان آذربایجان شرقی مورد انتقاد قرار داشت.

به گزارش فرتاک نیوز،در نهایت، مسئولان شرکت مس «محمدرضا کافی» مدیرعامل سابق باشگاه مس را به جای حامد نجفی انتخاب کردند و مراسم معارفه سرپرست جدید باشگاه، دو روز پیش برگزار شد.

پیگیری‌های خبرنگار نشان می‌دهد حکم سرپرستی کافی حدود سه هفته پیش صادر شده بود اما بعضی از مسئولان مس با استفاده از نفوذ خود، حضور این سرپرست جدید را در باشگاه مس به تعویق انداختند.

یکی دیگر از اتفاقات عجیب دیگر مربوط به وضعیت سرمربی تیم مس است. علیرضا افضل به دلیل اتفاقاتی که فصل گذشته در فینال لیگ و در بازی با گیتی پسند رقم زد، با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و تایید کمیته استیناف، یک سال از فعالیت در فوتسال محروم شد.

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال پیش از این در گفتگو با خبرنگار اعلام کرده بود مربیان محروم حق ثبت قرارداد در سازمان لیگ را ندارند. باوجود این، باشگاه مس اقدام به عقد قرارداد با افضل کرد تا دست مدیرعامل جدید مس برای تصمیم گیری در ارتباط با سرمربی بسته بماند.

در همین ارتباط یک منبع آگاه به خبرنگار خبر داد افضل باوجود محرومیت قصد دارد مهرداد جابری را به عنوان سرمربی به تیم مس معرفی کند و خودش هم باوجود محرومیت، در کنار جابری تیم مس را زیر نظر داشته باشد.

این در حالی است که کافی مدیرعامل جدید مس سونگون تصمیم نهایی خود را برای سرمربی تیم نگرفته است. وی استعلاماتی را از بعضی از مربیان و مسئولان انجام داده است تا بهترین تصمیم را برای تیم مس در آستانه شروع لیگ برتر فوتسال بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان