//
کدخبر: ۲۸۸۴۳۴ //

مقصد بعدی امباپه؛ رئال مادرید یا این سه تیم انگلیسی

وادیم واسیلیف نایب رئیس سابق موناکو که زمانی کیلیان امباپه را به پی اس جی انتقال داد معتقد است او سال بعد باشگاه پاریسی را ترک خواهد کرد.

مقصد بعدی امباپه؛ رئال مادرید یا این سه تیم انگلیسی
به گزارش فرتاک نیوز،

 یکی از بزرگترین دغدغه های پی اس جی تمدید با ستاره های بزرگش است. نیمار و کیلیان امباپه تنها تا ژوئن 2022 قرارداد دارند و به خصوص اخبار و شایعات زیادی در مورد جدایی امباپه و انتقالش به رئال نیز به گوش می رسد.

او فعلا تمایلی برای تمدید از خود نشان نداده ولی لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی اخیرا فاش ساخت که مذاکراتی جدی را با او شروع کرده اند.

وادیم واسیلیف نایب رئیس سابق موناکو که کیلیان امباپه را از دوران حضورش در این باشگاه خوب می‌شناسد به تله فوت گفت:« در حال حکاضر احتمال جدایی کیلیان را بیشتر می‌بینم. او باید تصمیم خیلی مهمی برای فوتبالش بگیرد. در حال حاضر اما بعید می‌دانم در پی اس جی به کار ادامه دهد.

کیلیان جوان است و جاه طلب. او همه جام ها را می‌خواهد و می‌خواهد تمام رکوردهای ممکن را بشکند. اگر او تمدید نکند، پی اس جی محبور است تابستان بعد او را به فروش برساند تا مانع جدایی‌اش در تابستان 2022 به صورت رایگان شود. معتقدم کیلیان در صورت جدایی یا راهی رئال می شود یا لیورپول، سیتی و منچستر در انگلیس برای جذبش شانس خواهند داشت.»

شانس پی اس جی:« البته تمدید امباپه غیرممکن نیست. اگر پروژه ای بزرگ و قانع کننده را به کیلیان ارائه دهند، شاید او تصمیم به تمدید بگیرد.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۴۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان