//
کدخبر: ۲۸۸۳۸۶ //

داستان "اجی مجی لاترجی" بازی استقلال چه بود؟

روز گذشته و پس از دیدار استقلال و فولاد، میکروفن های بازی، صدای عجیبی را صبط کردند که جنجال ساز شد.

 داستان "اجی مجی لاترجی" بازی استقلال چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار استقلال و فولاد مطابق انتظار یک دیدار حساس و پرحاشیه بود که در نهایت با برتری دو بر یک فولاد به پایان رسید. آن هم در روزی که استقلال همچون 3 تقابل قبل از دیدار دیروزش، گل اول بازی را به ثمر رساند.

اما جدا از مسائل فنی، این دیدار حاشیه های زیادی را به همراه داشت. علاوه بر منتشر شدن کلیپی از محمود فکری سرمربی استقلال که منجر به احضار او به کمیته انضباطی شد، کلیپ دیگری از این دیدار پخش شد که در زمان پخش زنده، گویا همرا به صدای یک جادوگر بوده است.

داستان از این قرار است که در دقایق ابتدایی نیمه دوم و زمانی که عارف غلامی مدافع استقلال قصد دارد بازی را با گردش دربیاورد، صدایی از کنار زمین به گوش می رسد که یادآور انیمیشن های گذشته است که معمولا شخصیت های کارتونی برای خواندن ورد جادوگری به زبان می آوردند.

در گذشته این باور بود که واژه "اجی، مجی، لاترجی" ویژگی‌های شفادهنده دارد که البته خرافاتی بود که میان مردم رواج داشته است. گمان می ‌رود که این واژه ریشه در زبان آرامی که بیش از 3 هزار سال قدمت دارد، داشته باشد.

اما برخلاف اینکه در فضای مجازی این شایعه به راه افتاده که این ورد را یک جادوگر خوانده که به همراه یکی از دو تیم بوده است، اما داستان برخلاف شایعاتی است که در شبکه های اجتماعی نشر داده می شود.

یکی از همراهان دو تیم که به میکروفن های استادیوم نزدیک بوده است، به قصد مزاح و شوخی عبارت اجی، مجی، لاترجی را به کار می برد که دست بر قضا صدای او از طریق تلویزیون منتشر شده و باعث شایعات عجیب و غریبی در رسانه ها می شود که آن را به حضور یک جادوگر در کنار زمین ربط داده اند.

به هر حال جدا از حاشیه های درون و بیرون زمین، دیدار دیروز استقلال و فولاد تنها خبر حضور یک جادوگر را کم داشت که به لطف فضای مجازی، این شایعه عجیب از دیروز به راه افتاده است که صحت ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان