//
کدخبر: ۲۸۸۳۳۰ //
پائولو فوتره:

در بارسلونا همه چیز معطوف به مسی است

پائولو فوتره، بازیکن سابق اتلتیکومادرید مدعی شد در بارسلونا همه چیز متمرکز روی نام لیونل مسی است.

در بارسلونا همه چیز معطوف به مسی است
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از گذشت حدود یک سال از انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا، او هنوز قادر به تکرار درخشش گذشته خود در اتلتیکومادرید نبوده و بسیاری معتقدند او تحت تاثیر نام لیونل مسی در نوکمپ قرار دارد. پائولو فوتره نیز این فرضبه را تایید کرده و مدعی شد هر موفقیتی در بارسلونا تنها به نام یک نفر رقم می خورد.

پائولو فوتره به رادیو کاتالونیا گفت: "من این تصمیم گریزمان را درک می کنم، زیرا او می خواست لیگ قهرمانان را در لباس بارسلونا فتح کند. من فکر می کنم گریزمان برای کسب پیروزی خیلی بیشتر اتلتیکومادرید را ترک کرد و حتما تصور می کرد احتمال رخ دادن این اتفاق در بارسلونا بیشتر است. اما همه ما می دانیم که در بارسا ابتدا همه چیز معطوف به لیونل مسی است. پس از او نیز بازیکنانی چون لوئیس سوارز و جرارد پیکه اهمیت داشته و گریزمان فصل گذشته بازیکن چهارم یا پنجم تیمش بود.

اگر بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان شود، جلد نشریات همیشه متعلق به لیونل مسی خواهد بود. اگر گریزمان از اتلتیکومادرید جدا نمی شد، برای من بیشتر بازیکنی افسانه ای محسوب می شد. البته من می دانستم که این اتفاق خواهد افتاد و او برای سازگاری در بارسلونا با مشکل روبرو خواهد شد. گریزمان در اتلتیکو همه  کاره و مهم ترین بازیکن بود، اما در بارسلونا اینگونه نیست."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۳۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان