//
کدخبر: ۲۸۸۲۶۶ //
گل‌محمدی

نباید امتیازهای خانگی را از دست دهیم

سرمربی پرسپولیس به نیاز مبرم تیمش به پیروزی در دیدار خانگی مقابل صنعت نفت آبادان اشاره کرد.

 نباید امتیازهای خانگی را از دست دهیم

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: هفته دوم لیگ برتر است و نتوانستیم در هفته اول امتیاز کامل را بگیریم، فردا بازی مهمی است و این ۳ امتیاز برای ما ارزشمند است و نباید امتیازهای خانگی را از دست دهیم.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی ادامه داد: مقابل تیم خوبی بازی داریم که هفته اول علی رغم نداشتن چند بازیکن اصلی‌اش، توانست به پیروزی خوبی برسد و قطعا تیم خوبی دارد و کیفیت بالایی دارد. فردا بازی سختی است و باید دونده باشیم و فضاها را از حریف بگیریم و پرفشار بازی کنیم. این ۳ امتیاز مهم است و ۷ یا ۸ ماهی است که حسرت هواداران را می‌خوریم و اکنون این بازی‌های خانگی با بازی‌های بیرون خانه هیچ فرقی ندارد. بیشتر قدرت پرسپولیس با حضور هوادارانش است.

گل‌محمدی اضافه کرد: ۲۹ آذر یک بازی مهم داریم و تا آن روز ۵ بازی داریم و برنامه‌ریزی تمرینی ما باید طوری باشد که بازیکنان با آمادگی کامل به این دیدار برسند. نتایج ۵ بازی ما مهم است و از لحاظ روحی تاثیرگذار است. ما به ملی‌پوشان خود ۲ روز استراحت دادیم و فردا برابر صنعت نفت بازی می‌کنند.

گل‌محمدی در خصوص جذب نکردن مدافع گفت: دوست داشتیم که یک مدافع دیگر را جذب کنیم. هیچ گله‌ای نمی‌توانیم از بقیه تیم‌ها و مربی‌ها داشته باشیم زیرا اکثر این بازیکنان قرارداد داشتند. ممکن است این موضوع در آینده سختی‌های زیادی را برای ما به وجود بیاورد و گزینه مدنظرمان را از دست دادیم. باید شان و شخصیت باشگاه را در نظر می‌گرفتیم زیرا بندهایی را در قراردادشان می‌خواستند که شان باشگاه را زیر سوال می‌برد اما حالا وقت اعتماد به جوانان است. دوران سختی را می‌گذارانیم و بسیاری از اتفاقاتی که بعد از فینال برای ما افتاد غیرطبیعی بود و این حجم از مشکلات برای فینالیست آسیا، چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ شخصیتی خوب نیست و امیدوارم با آمدن سمیعی، مشکلات برطرف شود. باید فرصت دهیم و از بازیکنان بابت صبرشان در تحمل مشکلات تشکر می‌کنم. آن‌ها اگر سکوت کردند و حرف نزنند، به خاطر آرامش تیم بوده و امیدوارم باشگاهم جوابی درخور شایسته آن‌ها بدهد.
وی درباره محمد انصاری گفت: او هنوز بازی فیکس برای ما انجام نداده اما به عنوان بازیکن ذخیره عملکرد خوبی داشته است و باید فرصت بیشتری به او بدهیم. همچنین این را بگویم امیر روستایی بازیکن جوانی است که فرصت برای اثبات شایستگی‌هایش کم بود و برای ما بازیکن تاثیرگذاری نبود. امیدوارم با قدرت به تیم ما برگردد و بتوانیم از او استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در انتها در خصوص بشار رسن گفت: او از لحاظ فیزیکی خسته بود و یکی دو روز فیزیوتراپی کرد و امروز تکلیف او در تمرینات مشخص می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۲۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان